Ik heb een pre-paid pakketje gekocht voor mijn zoon met een beltegoed van 15,- euro . Waarbij je ook nog eens 5 euro erbij krijgt als je registreerd.
En deze opgewaardeerd met 2X10 euro wat volgens hen dan het dubbele wordt !! ( 10=20 en 20=40 enz...)
Zo gedaan en wil dit nummer aanmelden op de lebara site . Tot mijn verbazing kon dat niet omdat dit nummer al bekend was en in gebruik !!!!
Bovendien was het pas opgewaardeerde beltegoed binnen 24 uur verdwenen !!! Dus weg geld , kan alleen nog met wifi bellen !!!!!
Misschien dat er meer mensen zijn die deze ervaring met Lebara hebben ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Beltegoed verdwenen bij Lebara
Re: Beltegoed verdwenen bij Lebara
Vermoedelijk een opnieuw uitgegeven oud nummer met een SMS dienst erop!
Dan is het negatief saldo dus vraag de klanten service.
Niet meer opwaarderen en eventueel andere kaart vragen.
En wil je wel 10=20?
Voor vaste nummers in Nederland en de stevige tarieven zou ik liever een Lebara One kaart vragen.
Je kunt met opgave alle gegevens het beste de klanten service mailen en dan word het meestal opgelost binnen 1 week.
Jammer dat je voorlopig niets kunt gebruiken.
Let op!
Als je een Smartphone hebt met internet via 2 of 3G netwerk aan kan die het ook leeg trekken.
Dus eerst dit uitzetten en dan pas telefoon aan.
Dan is het negatief saldo dus vraag de klanten service.
Niet meer opwaarderen en eventueel andere kaart vragen.
En wil je wel 10=20?
Voor vaste nummers in Nederland en de stevige tarieven zou ik liever een Lebara One kaart vragen.
Je kunt met opgave alle gegevens het beste de klanten service mailen en dan word het meestal opgelost binnen 1 week.
Jammer dat je voorlopig niets kunt gebruiken.
Let op!
Als je een Smartphone hebt met internet via 2 of 3G netwerk aan kan die het ook leeg trekken.
Dus eerst dit uitzetten en dan pas telefoon aan.
Bij Hollandsnieuwe staat je tegoed elke maand op nul. Dit zijn pas echte oplichters. Begin hier NIET aan.
sorry voor mijn harde bewoording, maar je praat onzin:Ikkedie schreef:Bij Hollandsnieuwe staat je tegoed elke maand op nul. Dit zijn pas echte oplichters. Begin hier NIET aan.
https://www.hollandsnieuwe.nl/opwaarderen
extra tegoed bijkopen doe je gemakkelijk en veilig online
Betalen doe je eenvoudig via iDEAL.
Alles wat je opwaardeert is 6 maanden geldig. Het tegoed dat je als eerste hebt gekocht, wordt als eerste gebruikt, maar natuurlijk pas nadat je maandelijks tegoed is gebruikt. Je ontvangt een waarschuwings-sms als je tegoed 3,- en 0,- heeft bereikt.
Wij hebben als meer dan 12 jaar 4 telefoonnummers bij Lebara. Het is 1 keer gebeurt dat er beltegoed verdwenen was van 1 van de sims (ongv €88) Na contact te hebben gezocht via Twitter, ben ik gebeld en ik had binnen een paar uur mijn beltegoed terug.
Verder hebben we al een aantal keren een nieuwe simkaart moeten vragen o.a bij aanschaf nieuwe telefoon met andere grote van de simkaart. Die nieuwe simkaarten kregen we gewoon gratis opgestuurd. Terwijl je bij veel andere providers daarvoor moet betalen. Dit is allemaal erg goed en snel door de Lebara klantenservice opgelost.Wij hebben ook 2 abonnementen bij KPN & Ziggo. Ik vind de klantenservice van Lebara veel beter, ze kunnen ook veel sneller handelen doordat de "schijven" kleiner zijn...
Ik denk dat je het best via Twitter even contact kan zoeken dan weet ik bijna zeker dat het allemaal goed komt. Je kunt de klantenservice ook met je mobiele telefoon bellen dan wordt er €0,29 afgeschreven van je beltegoed, kost dus eenmalig 14.5 cent i.v.m. het verdubbelen van hetgeen je opwaardeert.
Verder hebben we al een aantal keren een nieuwe simkaart moeten vragen o.a bij aanschaf nieuwe telefoon met andere grote van de simkaart. Die nieuwe simkaarten kregen we gewoon gratis opgestuurd. Terwijl je bij veel andere providers daarvoor moet betalen. Dit is allemaal erg goed en snel door de Lebara klantenservice opgelost.Wij hebben ook 2 abonnementen bij KPN & Ziggo. Ik vind de klantenservice van Lebara veel beter, ze kunnen ook veel sneller handelen doordat de "schijven" kleiner zijn...
Ik denk dat je het best via Twitter even contact kan zoeken dan weet ik bijna zeker dat het allemaal goed komt. Je kunt de klantenservice ook met je mobiele telefoon bellen dan wordt er €0,29 afgeschreven van je beltegoed, kost dus eenmalig 14.5 cent i.v.m. het verdubbelen van hetgeen je opwaardeert.
Wat ik wel raar vind aan uw verhaal is dat je normaliter de nieuwe simkaart bij Lebara éérst moet activeren daarna kun je pas gaan opwaarderen. Als u dat niet heeft gedaan dan kan het daar aan liggen, want dan was het nummer nog niet actief...
Gisteren een berichtje van lebara gehad dat de volgende dag de simkaart gedeactiveerd wordt en dat is inmiddels gebeurd. Weg € 28,63.
Ik behoor niet meer tot de groep jongeren en heb voor een mobieltje gekozen voor noodgevallen bijvoorbeeld eventuele autopech en dat ik bereikbaar ben als ik mij eventueel buitenshuis begeef.
Je wordt verplicht om een mobieltje te gebruiken omdat telefooncellen en praatpalen er niet meer zijn en dan wordt je zo bij lebara behandeld.
Ik behoor tot de generatie die niet dag en nacht met een mobieltje voor het hoofd lopen en daar wordt je in deze maatschappij voor gestraft.
Ik behoor niet meer tot de groep jongeren en heb voor een mobieltje gekozen voor noodgevallen bijvoorbeeld eventuele autopech en dat ik bereikbaar ben als ik mij eventueel buitenshuis begeef.
Je wordt verplicht om een mobieltje te gebruiken omdat telefooncellen en praatpalen er niet meer zijn en dan wordt je zo bij lebara behandeld.
Ik behoor tot de generatie die niet dag en nacht met een mobieltje voor het hoofd lopen en daar wordt je in deze maatschappij voor gestraft.
Okay waarom werd uw nummer gedeactiveerd? heeft u contact gehad met Lebara en om uitleg gevraagd?JanvH schreef:Gisteren een berichtje van lebara gehad dat de volgende dag de simkaart gedeactiveerd wordt en dat is inmiddels gebeurd. Weg € 28,63.