LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beltegoed Vodafoon wordt ingepikt ?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Lejo-Toet

Beltegoed Vodafoon wordt ingepikt ?

Ongelezen bericht door Lejo-Toet »

Ik heb sinds kort een abonnement bij Vodafoon, de 1e 6 maanden krijg je een korting. Nu werd ik gebeld door een medewerkster van Vodafoon die mij vertelde dat ik te weinig belde (?) Haar voorstel was dat ik voor € 10,= extra een 2e telefoon zou krijgen voor partner en dat je dan met 2 bellers van 1 beltegoed gebruik kon maken. Ik heb er over nagedacht en heb besloten het niet te doen. Bij de 2e telefonische ontmoeting vertelde ik haar dit, toen zei ze dat ik dus meer moest gaan bellen omdat na 2 maanden je beltegoed wat je "gespaard" hebt komt te vervallen. Mag dit zomaar ? Ik dacht dat dit volgens de wet verboden is, ik heb er immers voor betaald en blijft het mijn eigendom. Kan iemand hier meer over melden ? Alvast bedankt, Lejo Toet

Dragoon

Re: Beltegoed Vodafoon wordt ingepikt ?

Ongelezen bericht door Dragoon »

Dit mogen zij doen inderdaad, het staat namelijk in hun algemene voorwaarden.
Of het netjes is, is een 2e.
Overigens doen bijna alle providers dit behalve T-mobile/Orange.

Yme

Re: Beltegoed Vodafoon wordt ingepikt ?

Ongelezen bericht door Yme »

Dit mag inderdaad zoals Dragoon al heeft gezegd. Op de site van Vodafone staat het trouwens ook duidelijk bij het basisabonnement vermeldt.

Dragoon: Bij T-Mobile Relax zijn de belminuten ook maar 2 maanden geldig. Bij T-Mobile Flex is het tegoed wel onbeperkt mee te nemen.

Gesloten