LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beltegoed weg T-mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
sellekesax

Beltegoed weg T-mobile

Ongelezen bericht door sellekesax »

Ook ik ben de dupe van T-mobile.
Al vanaf dat T-mobile nog BEN was heb ik een abonnement. En al die jaren normaal verlengd met een nieuwe telefoon of sim-only.
In september verliep mijn contract en heb ik dit wederom verlengd met een nieuwe telefoon en een nieuwe bundel omdat ik nog 170,- euro had staan.
Eind september bleek ineens al mijn beltegoed verdwenen. Een telefoontje leerde dat ik bij het overstappen van FLEX naar i-200 mijn tegoed kwijt was.
Op een brief aan de klantenservice werd ik terug gebeld en werd me verteld waar ik een en ander kon terug vinden. Deze man had zelf moeite om het te vinden, maar dat terzijde.
Maar als je tig tabjes op de site aan klikt kom je ergens bij oude tarieven dan moet je een pdf downloaden en daarin staat met kleine lettertjes dat het inderdaad zo is.
Alleen als je via my T-mobile je contract verlengd word je er niet op gewezen dat dit gebeurd.
Kortom je reinste oplichting cq misleiding van klanten.

Daan_1978

Re: Beltegoed weg T-mobile

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Ik ben het niet eens dat het oplichting zou zijn.
Het overstappen naar een ander abonnement bij een andere provider geeft ook verlies van belminuten.
Wanneer je binnen de provider een ander abonnement neemt, vind ik het op zich logisch dat je dan geen belminuten behoud.

Ze zijn dus absoluut niet verplicht dit te doen. Wel zou het netjes zijn als je uit coulantheid een soort korting krijgt afhankelijk van het aantal belminuten wat je "had", maar ik kan me voorstellen dat dit redelijk wat processen gaat kosten om dit per individu te verrekenen.

Gesloten