Hier staan wel goede ervaringen: http://www.beltegoedcashen.nl
Zijn er mensen met meer ervaringen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Beltegoedcashen.nl
-
Gast
Re: Beltegoedcashen.nl
dikke nep man, je bent je hele beltegoed kwijt aan het vragen van code's a €1,15 per gesprek.
ten tweede is het een totaal onbeveiligde site, en daar ga je toch je bankrekening nummers niet invullen.
***** man hoe naief kun je zijn
ten tweede is het een totaal onbeveiligde site, en daar ga je toch je bankrekening nummers niet invullen.
***** man hoe naief kun je zijn
-
Gast
daar trap je toch niet in !!! echt belachelijk deze site !!!
mensen doe het niet !!
mensen doe het niet !!
Bij deze (en bv. 123websites of cashjebeltgoed) krijg je altijd je geld. Deze toko heb ik meermaals netjes m'n verdiensten van gehad. Je belt je wel suf en houdt er naast wat euro'tjes een rsiduim aan over 
Weet niet hoe providers (kpnmobielplus of orange) reageren, omdat in hun voorwaarden onduidelijk is gesteld wat je nou met je beltegoed mag doen. Volgens mijn interpretatie alles behalve frauderen, en dit is gewoon jouw keuze van besteding lijkt me.
Weet niet hoe providers (kpnmobielplus of orange) reageren, omdat in hun voorwaarden onduidelijk is gesteld wat je nou met je beltegoed mag doen. Volgens mijn interpretatie alles behalve frauderen, en dit is gewoon jouw keuze van besteding lijkt me.
-
Gast
Werkt inderdaad erg goed! Heb gisteren 320 euri weggebeld en vandaag stond het geld al op m'n rekening!