"Ben Abonnement"
Ik heb een abonnement bij Ben afgesloten. Ik krijg 75 belminuten per maand, maar er is op dit moment geen enkele mogelijkheid voor mij om te zien hoeveel belminuten ik nog heb. Er werd gegagrandeerd dat ik deze dagelijks op internet (www.ben-online.nl) zou kunnen opvragen maar de actuele stand opvragen lukt al zo'n 2 maanden niet meer, omdat ze bezig zijn met werkzaamheden...mooie geldklopperij, want ik kan niet zien of mijn minuten al op zijn en bel dus misschien wel voor veel extra geld op....Die werkzaamheden moeten gauw voorbij zijn...of niet?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] "Ben Abonnement"
Re: "Ben Abonnement"
Ik heb het zelfde probleem zelfs al maanden geen rekening gehad u ook? Ze hebben problemen met hun systeem en er komen geen of verkeerde rekeningen uit het systeem. Vertrouw er niets meer van. Uit alle zekerheid bel ik maar niet meer met BEN.Ik adviseer u dat ook te doen.
Re: "Ben Abonnement"
zoek het op in de telefoon. Vrijwel iedere telefoon heeft een tellertje ingebouwd wat aangeeft hoeveel minuten er uitgaand mee gebeld is. Dat geeft een indicatie.
Ben Online zou binnenkort weer online moeten zijn, heb ik begrepen. Richting "G. Nabbe" nog even 1 opmerking: de facturen van Ben kloppen bij mij altijd. De facturatie ligt alleen nu even stil; dat was allang bekend. Dat ivm migratie naar een nieuw systeem.
Ben Online zou binnenkort weer online moeten zijn, heb ik begrepen. Richting "G. Nabbe" nog even 1 opmerking: de facturen van Ben kloppen bij mij altijd. De facturatie ligt alleen nu even stil; dat was allang bekend. Dat ivm migratie naar een nieuw systeem.