LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BEN een en al DRAMA en ellende

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
hercu1965

BEN een en al DRAMA en ellende

Ongelezen bericht door hercu1965 »

Ik heb ca 40 dagen terug een BEN abo afgesloten met nummerbehoud.
BEN is volgens mij de allerslechtste Telecom provider die er bestaat !
Vragen gesteld via je BEN inlog worden misschien na TIEN dagen beantwoord.
De tel. helpdesk is absoluut onbereikbaar , urenlange wachttijden en het enige wat je na uren wachtten hoort is sorrie, sorrie , maar er veranderd niets.
Via het facebook van BEN kan je ook vragen stellen , nou een en al ellende wat je er ziet staan, reactie's komen er ook niet of zeer summier , wachttijden van 100 dagen is normaal voor een simkaart met nummerbehoud !
Als je bij bellen.com kijkt naar de tevredenheids score van BEN , beveelt 3% BEN misschien aan 0% absoluut niet en 97 % verafschuwd BEN en is er doodziek van, hoe slecht kan je zijn !

Nu wil ik op grond van wanprestatie van het contract af wat ik 40 dagen terug heb afgesloten omdat ik op Facebook heb gelezen dat 100 dagen normaal is bij BEN. terwijl dat bij een normale provider 10 dagen duurt.

Ik heb al een aangetekende gestuurd dat ik op grond van wanprestatie de overeenkomst wil ontbinden, maar die zat juridisch niet goed in elkaar omdat ik hun geen termijn heb gesteld.

Wie kan me helpen met een goede waterdichte juridische brief ?

aarie25

Re: BEN een en al DRAMA en ellende

Ongelezen bericht door aarie25 »

toch raar, ik zit al jaren bij ben zonder problemen. als ik ze wil bellen dan zijn ze gewoon bereikbaar.
heb alleen de laatste tijd minder bereik door aanpassing van het 4g netwerk

Wassim2008

Re: BEN een en al DRAMA en ellende

Ongelezen bericht door Wassim2008 »

Ik ben sinds maart overgestapt van een Ben naar Hollands nieuwe abonnement het betrof een abonnement met nummerbehoud die ik had bij Ben .ik had toen netjes bericht gekregen van Hollands nieuwe dat mijn nummerbehoud goedgekeurd was.
Maar tot mijn verbazing blijft Ben mij tot op heden abonnementskosten in rekening brengen voor een abonnement die al in maart was stop gezegd.

En als klap op de vuurpijl dreigen ze mijn nou aan te gaan melden bij een incassobureau en bij een instantie als wanbetaler zodat ik nooit meer een abonnement kan aansluiten bij een provider.

Hoe ver kun je nou als provider zakken!!

Wie kan mij misschien hiervan van advies voorzien
Bvd

Gesloten