Per 23 Maart kon ik vroegtijdig weg ivm slecht bereik, inmiddels is het bijna Mei, heb ik bij Hollands nieuwe een nieuw abo afgesloten maar nog steeds zit ik zonder tekst en uitleg vast an BEN
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ben geeft nummer niet vrij
Ben geeft nummer niet vrij
Ben frustreerd het vrijgeven van mijn nummer maar geeft zelf geen uitleg waarom.
Per 23 Maart kon ik vroegtijdig weg ivm slecht bereik, inmiddels is het bijna Mei, heb ik bij Hollands nieuwe een nieuw abo afgesloten maar nog steeds zit ik zonder tekst en uitleg vast an BEN
Re: Ben geeft nummer niet vrij
En je weet zeker dat het probleem bij BEN zit? HN heeft niet zo'n goede reputatie als het om nummer portabiliteit gaat. Alleen op dit forum al veel klachten daarover.
-
stofzuigertje
Alleen nog werkende nummers worden probleemloos overgezet...
Als je eerst opzeg en later dit nummerbehoud aanvraagt is dat bij vele aanbieders een probleem.
Als je eerst opzeg en later dit nummerbehoud aanvraagt is dat bij vele aanbieders een probleem.
Ja het probleem ligt bij Ben maar wat het is weten ze zelf ook niet. Krijg steeds emai berichten en berichten via fb dat mijn nr is vrijgegeven.
Werkt nog. Ook wanneer mijn abo wordt beeindigd kan Ben geen ant op geven zucht.stofzuigertje schreef:Alleen nog werkende nummers worden probleemloos overgezet...
Nog steeds niet en ondertussen loopt mn abo ook door zodat ik met 2 abo's zit.
HN porteert je nummer vanuit Ben. En als ze dat met de juiste code doen is het zo gepiept. Maar blijkbaar hebben ze dat niet gedaan waardoor Ben met de problemen komt te zitten. HN moet cancellen en opnieuw een NP inschieten en het probleem is weg. Ben kan er namelijk helemaal niks mee nu. Nummer staat door de verkeerde code vast aan je opzegdatum.
Voor de oplossing moet, ja moet, je dus bij HN zijn.
Voor de oplossing moet, ja moet, je dus bij HN zijn.
-
Schatjetheo
Nu ik dit weer lees ben ik weer verbaast, woon op gran canaria en had eerst Libara kaart per maand opwaarderen, wilde overstappen wat me tegen hielt was dat ik mijn nummer niet wilde missen al was het een week of langer.
Desnoods twee nummer, dus ging met movistar praten en tot mijn verbazing zegt deze vrouw, twee dagen ik lachen natuurlijk nee zegt ze echt waar, en mogelijk een dag, ja haha in Spanje is alles majana of langer, maar goed vertrouw der op haar blauwerogen, ( waren bruin ).
En ja naar een dag deed mijn oude kaart het niet meer, ongelofelijk ik naar die winkel en ja, daar was mijn nieuwe kaart met werkend nummer mijn nummer, ongelofelijk toch.
Dus als het in Spanje kan waarom niet in Holland, deze mevrouw kon het mij niet vertellen.
Dus ben je op gran canaria movistar Agarguineguin is het dit bij Anfi del mar en ze spreken Engels lekker makkelijk.
Dus of is hier heel speciaal of we je wordt weer genaaid in Nederland zo als gewoonlijk. Hahi
Met vriendelijk groet m
Desnoods twee nummer, dus ging met movistar praten en tot mijn verbazing zegt deze vrouw, twee dagen ik lachen natuurlijk nee zegt ze echt waar, en mogelijk een dag, ja haha in Spanje is alles majana of langer, maar goed vertrouw der op haar blauwerogen, ( waren bruin ).
En ja naar een dag deed mijn oude kaart het niet meer, ongelofelijk ik naar die winkel en ja, daar was mijn nieuwe kaart met werkend nummer mijn nummer, ongelofelijk toch.
Dus als het in Spanje kan waarom niet in Holland, deze mevrouw kon het mij niet vertellen.
Dus ben je op gran canaria movistar Agarguineguin is het dit bij Anfi del mar en ze spreken Engels lekker makkelijk.
Dus of is hier heel speciaal of we je wordt weer genaaid in Nederland zo als gewoonlijk. Hahi
Met vriendelijk groet m