HI
Sinds 3 maanden zit Ben bedragen van mijn rekening te halen, terwijl ik geen klant ben. Ik heb 2 maanden kunnen storneren, maar ik wil de 3e terug. Heb eerst naar het gratis nummer gebeld voor nieuwe abonnees. die weigeren dus door te verbinden naar de administratie of zelf iets te doen. Ik moet maar het nummer van de klantenservice bellen ad 35ct pm. Vervolgens nog een mail gestuurd, wederom hetzelfde bericht.
Het is toch van de gekke dat zij mij aan het bestelen zijn en ik dan vervolgens geld moet gaan betalen om mijn eigen centen terug te krijgen.
iemand goed tips om mijn geld terug te krijgen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BEN int bedragen zonder dat je klant bent
Re: BEN int bedragen zonder dat je klant bent
Als de betaling langer als 56 dagen geleden is afgehouden kunt u niet zondermeer storneren. U kunt wel bij uw bank een verzoek indienen en uw rekening voor Ben laten blokkeren. Mocht de bank geen medewerking verlenen zou ik toch maar even van het dure nummer van ben gebruik maken en tevens eisen dat u de telefoonkosten ook vergoed krijgt.
jantje7
jantje7
-
F.van Holten
Hoe komen ze aan u banknummer, en de goedkeuring tot afhouden.
Verder bij de bank deze afname lagen blokkeren.
Jaja, er is instantie in Utrecht, vlakbij de A12 die de automatische incasso's verwerkt en in het systeem bij de juiste bank zet. Maar die "mensen" doen hun werk niet maar rammen gewoon het systeem vol met de incasso's. Heeft iemand een foutje gemaakt mbt het bankrekeningnummer? Tja, jammer dan. Gaat gewoon het systeem in.F.van Holten schreef:Hoe komen ze aan u banknummer, en de goedkeuring tot afhouden.
Storneren tot je een ons weegt of laat een algeheel incasso verbod voor BEN uitvaardigen.
Naar je bank gaan en "Melding Onterecht Incasso" MOI
Ze halen dan je geld terug , bij melding MOI kunnen ze het tot 12 maanden terug halen.
http://www.incassomachtigen.nl/Consumen ... casso.aspx
Ze halen dan je geld terug , bij melding MOI kunnen ze het tot 12 maanden terug halen.
http://www.incassomachtigen.nl/Consumen ... casso.aspx