Sinds 3 maanden heb ik een tweede mobiele telefonie-abonnement lopen bij Ben. Bij gesprekken valt de verbinding steeds weg, waarna ik opnieuw moet bellen. Meestal gebeurt dit de eerste keer binnen de 10 minuten en daarna steeds sneller.
Inmiddels heb ik -tig keren met de klantenservice gebeld, a 35 cent per gesprek. In eerste instantie werden mij steeds dezelfde oplossingen geboden, waaronder de simkaart in een ander toestel proberen. Dit werkt niet.
We zijn nu bijna twee maanden verder na mijn eerste klacht. Het probleem is niet opgelost - dat ligt naar hun zeggen al een maand bij netwerkbeheerder T-Mobile - en over restitutie van de kosten kan men nog niks zeggen.
Ruim een maand geleden heb ik een uitgebreide klachtenbrief geschreven met daarin het verzoek het probleem zsm op te lossen en de betaalde kosten terug te boeken, aangezien de simkaart niet naar behoren werkt en ik er daarom niet fatsoenlijk mee kan bellen. In de brief de vraag binnen een maand te reageren.
Tot op heden is dat niet gebeurd, en ook bij de klantenservice krijg ik nul op het rekest. Op mijn vraag wanneer ik een antwoord krijg, willen ze geen antwoord geven en ik kan ook niemand anders spreken.
Het gaat niet om een heel groot bedrag, maar ik vind dit geen manier van met je klanten omgaan, en vind dat het gewoon moet worden teruggeboekt.
Een klacht indienen bij de geschillencommissie heeft geen zin, want dan ben ik bijna het hele bedrag kwijt aan de kosten daarvan. Inmiddels heb ik het abonnement opgezegd, want zo heb ik er natuurlijk niks aan. Het loopt nog tot het einde van deze maand.
Het idee dat ik van Ben krijg: je wordt aan het lijntje gehouden, en ondertussen doen ze niets. Uiteindelijk kan ik fluiten naar mijn geld, want Ben antwoordt gewoon niet op mijn vragen, per telefoon en per brief. Het zure is ook nog eens dat 'klacht ben' intypen in Google natuurlijk geen enkele zin heeft.
Iemand suggesties?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ben Mobiel
-
HTCHenk007
Re: Ben Mobiel
Afsluiten en niet naar een "prijsvechter" overstappen.
Dat blijkt, maar daar heb ik nu niets aan natuurlijk.HTCHenk007 schreef:Afsluiten en niet naar een "prijsvechter" overstappen.
Zonde van je energie. Je hebt een opzegtermijn van 1 maand dus opzeggen die handel.
Uit nieuwsgierigheid toch maar even gegoogled en vind toch wel wat. De eerste 4 zoekresultaten zijn allemaal ben klachten op qqlq.nl (waardeloze website trouwens...).
Starr schreef:Het zure is ook nog eens dat 'klacht ben' intypen in Google natuurlijk geen enkele zin heeft.
Uit nieuwsgierigheid toch maar even gegoogled en vind toch wel wat. De eerste 4 zoekresultaten zijn allemaal ben klachten op qqlq.nl (waardeloze website trouwens...).
Heb ook wel een paar dingen gevonden hoor. Heb het abonnement al opgezegd, per maandag is het nummer uit de lucht. Het is echt een crime, vandaag nog geprobeerd te bellen aangezien mijn andere sim bijna over de bundel zit (en die extra inkomsten gun ik ze absoluut niet!), maar op gegeven moment doet die hele kaart het niet meer.Yme schreef:Zonde van je energie. Je hebt een opzegtermijn van 1 maand dus opzeggen die handel.
Starr schreef:Het zure is ook nog eens dat 'klacht ben' intypen in Google natuurlijk geen enkele zin heeft.![]()
Bij de klantenservice krijg ik een of ander vrouwtje aan de telefoon die tien keer zegt dat ze zichzelf niet gaat herhalen.
Goed dat je het al op hebt gezegd.

Starr schreef:Bij de klantenservice krijg ik een of ander vrouwtje aan de telefoon die tien keer zegt dat ze zichzelf niet gaat herhalen.
Ben alleen komt zijn kant van het contract ook niet na. Het heeft geen goed werkend nieuw toestel geleverd.
Ik moet een afkoopsom betalen voor de rest van de looptijd van het contract. ze hebben alle begrip voor mijn ervaringen en snappen dat ik er niet tevreden mee ben, maar zijn willen niets doen.
Dat is het nieuwe Ben. Waarschuwing voor nieuwe mensen die met Ben in zee willen gaan. Doe het niet. het is een grote doffe ellende waar je niet door heen komt.