Na een aantal jaren bij een andere provider vanwege een leuke actie nu een contract aangegaan met Ben. Ik wil mijn nummer die ik al jaren heb meenemen, dus ik heb nummerbehoud aangevraagd.
Helaas is het met het nummerbehoud helemaal mis gegaan. Mijn nummer is aan iemand anders toegewezen, en ik heb nu geen telefoonnummer. Dat betekent dat ik niet kan bellen, smsen en geen mobiel internet heb.
Nu zou je denken: foutje gemaakt, kan opgelost worden. Nee, was het maar zo'n feest.
Ik heb geloof ik al 12 gesprekken met de klantenservice gevoerd. Reacties:
"Uw probleem heeft bij ons de hoogste prioriteit, maar u moet afwachten totdat wij het probleem hebben opgelost. Er wordt een email gestuurd als het probleem verholpen wordt."
Maar intussen hoor je dus niets. Je hebt geen flauw idee waar je aan toe bent of wanneer ze het gaan oplossen.
Ik weet dat er meer mensen zijn die dezelfde problemen hebben.
Wellicht kunnen we met meer mensen meer bereiken bij Ben.
Wie heeft er ook last van en wat zouden we kunnen bedenken om Ben te overtuigen om tot een oplossing te komen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ben nummerbehoud gaat mis
-
Barre Barry
Re: Ben nummerbehoud gaat mis
Dan is het dus niet zo slim om naar Ben over te stappen.Altiornavilium schreef: Ik weet dat er meer mensen zijn die dezelfde problemen hebben.
Als je denkt dat je Ben kan overtuigen ben je wel erg naïef. Bovendien heeft een ander nu je nummer. Dat krijg je niet meer terug.Altiornavilium schreef:Wie heeft er ook last van en wat zouden we kunnen bedenken om Ben te overtuigen om tot een oplossing te komen?
-
Altiornavilium
Re: Ben nummerbehoud gaat mis
Lekker bijdehand.Barre Barry schreef:Dan is het dus niet zo slim om naar Ben over te stappen.Altiornavilium schreef: Ik weet dat er meer mensen zijn die dezelfde problemen hebben.
Dit wist ik natuurlijk pas nadat ik het abonnement was aangegaan, anders was ik er niet aan begonnen.
Die ander heeft nummerbehoud aangevraagd en zit nu met mijn nummer. Dus het is helemaal niet zo gek dat ik mijn nummer terug wil.Barre Barry schreef:Als je denkt dat je Ben kan overtuigen ben je wel erg naïef. Bovendien heeft een ander nu je nummer. Dat krijg je niet meer terug.Altiornavilium schreef:Wie heeft er ook last van en wat zouden we kunnen bedenken om Ben te overtuigen om tot een oplossing te komen?