LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bestelling bij gsmweb

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Marvinn

Bestelling bij gsmweb

Ongelezen bericht door Marvinn »

Goedemiddag,

Ik heb even een vraag. Het volgende is bij mij gebeurd. Ik heb mijn T-mobile abbonnent verlengd bij via GSMweb.nl. Zij zouden mij dezelfde week een nieuwe iphone toesturen, echter deze iphone is nooit bij mij aangekomen. Na de 1e week heb ik gebeld met GSMweb.nl en zij gaven aan dat zij de telefoon wel naar TNT hadden verstuurd. Ze zouden een onderzoek starten omdat de telefoon nooit bij mij is aangekomen en zij verzekerden mij dat dit max 6 weken zou gaan duren, indien de telefoon niet boven water zou komen, zouden ze mij een nieuw toestel toesturen. Inmiddels zijn de 6 weken al voorbij en leven we in de 8e week en nog steeds geen toestel en geen bericht van TNT noch van GSMweb.nl. Mijn abbonement bij T-mobile is inmiddels wel verlengd en ik zit zonder toestel.

Wat voor stappen kan ik ondernemen tegen GSMweb.nl of TNT? Wie kan mij hiermee helpen?

Ik hoor het graag van jullie :)

aaten

Re: Bestelling bij gsmweb

Ongelezen bericht door aaten »

jij hebt maar met één partij te maken en dat is GSMweb, TNT is het probleem van GSMweb.

Schrijf GSMweb nogmaals aan dat je je bestelling nog steeds niet ontvangen hebt en stel ze een termijn waarin ze moeten leveren (bijvoorbeeld twee weken, hij moet wel redelijk zijn) geef erbij aan dat je ze in gebreke stelt waardoor ze na die twee weken in verzuim zijn. Heb je na die twee weken nog niets ontvangen dan kan je de overeenkomst kosteloos ontbinden.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Je kunt niet zomaar een bedrijf van diefstal beschuldigen. Het is niet bewezen of onderzocht en gaat veel te ver !

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

crazyme schreef:Je kunt niet zomaar een bedrijf van diefstal beschuldigen. Het is niet bewezen of onderzocht en gaat veel te ver !

Is dat zo ??? Lees aub even de verschillende topics van diverse vervoermaatschappijen icm versturen gsm, laptops en overige electronica.
Er "verdwijnen" veel van deze zaken op onverklaarbare wijze.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Teunbosseman schreef:

Is dat zo ??? Lees aub even de verschillende topics van diverse vervoermaatschappijen icm versturen gsm, laptops en overige electronica.
Ontzettend veel en dat is niet alleen maar op dit forum te lezen, internet
staat er vol mee met pakketjes wat nooit aankomt, post wat niet aankomt en en en en en.

crazyme

Teunbosseman schreef:
crazyme schreef:Je kunt niet zomaar een bedrijf van diefstal beschuldigen. Het is niet bewezen of onderzocht en gaat veel te ver !

En die zijn allemaal gestolen door TNT ?

Zoekmaken is heel iets anders dan bewust producten van anderen wegjatten....

Marvinn

Ongelezen bericht door Marvinn »

Ja maar dat is het hem juist. GSMweb.nl geeft aan dat er een onderzoek loopt bij TNT naar diefstal van de Iphone, dit zou max 6 weken duren. Na deze 6 weken zou TNT een schadevergoeding naar GSMweb.nl overmaken voor de kosten van een nieuwe iphone. 6 weken zijn al voorbij en we hebben nog steeds geen bericht van GSMweb.nl. Ik heb al een aantal keer gebeld met hen maar telkens geven ze aan dat het nog in behandeling is bij TNT.

crazyme

Lijkt mij duidelijk dat jij niet hoeft te wachten op een interne aangelegenheid tussen GSMweb en TNT. Ik ben van mening dat je na zes weken voldoende geduld hebt gehad.

Stel GSMweb schriftelijk in gebreke, geef aan dat je per omgaande de bestelde telefoon verwacht en dat je anders de koop ongedaan wenst te maken en alle gemaakte kosten vergoed wilt hebben.

Wanneer men hier geen gehoor aan geeft zul je op zoek moeten naar een geschillencommissie of kantonrechter.

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

crazyme schreef:
Teunbosseman schreef:

En die zijn allemaal gestolen door TNT ?

Zoekmaken is heel iets anders dan bewust producten van anderen wegjatten....

Ik schreef "verdwenen" en " diverse vervoersmaatschappijen ". Dat jij er gestolen van maakt en TNT......tsja dat zijn niet mijn woorden.

Aline verder zeg je het wel goed namelijk.....zoekmaken.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Verschillende berichten zijn verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

Titel van het topic aangepast, i.v.m onvoldoende bewijs van diefstal

Gesloten