LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bestelmaar.nl

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
j-go

bestelmaar.nl

Ongelezen bericht door j-go »

Hai,

Ik ben op zoek naar een nieuwe mobiel met abo, dus internet op en google stuit ik op een aan bieding van bestelmaar.nl de u900soul..200min 12.50 pmd en de lg secret 150min 9.95 pmd. Zodra ik op de link klikte kwam ik wel op de site ook bij de desbetreffende telefoons alleen niet bij de aanbieding, een een veel duurdere aanbieding. Ben ik gaan bellen met bestelmaar.nl nou ja heel verhaal over dat het om een aanbieding ging maar nu niet meer en dat het daan een paar uur duurt dat het van het internet af is...maar meneer Ton Bosman zou wel kijken voor een ander abonnemnt want ze wilde geen klanten kwijt. En hij belde ook terug en sprak in op mijn voicemail, ik terug bellen... hij was er niet, vergadering, maar u word terug gebeld. Na niet te zijn terug gebeld ik weer bellen kreeg ik een bandje met bandje al onze medewerkers...ogenblik geduld en dat geduld was wel 20 min vebinding verbroken van hun kant ik weer bellen enz enz... dit speelt nu al 3 weken en die advertentie stond er vd week nog op dussss. Maar nu kwam ik van debitel voor de samsung u900 soul weer een leuke aan bieding tegen 250min/sms 12.50 pmnd totdat je op de link klikt en dan....neee niet die aan bieding...
Wie weet wat ik hieraan kan doen het is zo irritant en misleidend, en wie heeft dezelfde ervaring???
Groetjes Jenny

gravedigger

Re: bestelmaar.nl

Ongelezen bericht door gravedigger »

Wie weet wat ik hieraan kan doen
Is toch heel simpel? Niet meer op die site kijken :!:

Gesloten