Ik heb een sim only abonnement bij Simpel.
Mijn mobiele nummer is geblokkeerd voor betaalde sms diensten. Die blokkade kan Simpel niet opheffen en moet dat via Payinfo.
Dat blijkt onmogelijk te zijn. Zodra je naar de site van Payinfo gaat wordt je door gelinkd naar een heleboel providers, die de blokkade kunnen opheffen maar
Simpel staat daar niet bij.
Om contact te maken met Payinfo is onmogelijke, ik heb dat bij klacht.nl geprobeerd, maar Payinfo helpt totaal niet.
Niemand helpt dus mijn mobile nummer kan niet meer voor betaalde sms diensten worden gebruikt, ook niet als ik naar een andere provider wil overstappen. Schandalig dit.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] betaalde sms diensten
-
henk-d..van-duijne
- Contacteer:
Re: betaalde sms diensten
en als je gewoon bij payinfo inlogt? Ik zit dan weliswaar niet bij simpel, ik kan gewoon inloggen bij http://www.payinfo.nl en gewoon mijn blokkade verwijderen zonder dat mijn provider er aan te pas komt.henk-d..van-duijne schreef:Ik heb een sim only abonnement bij Simpel.
Mijn mobiele nummer is geblokkeerd voor betaalde sms diensten. Die blokkade kan Simpel niet opheffen en moet dat via Payinfo.
Dat blijkt onmogelijk te zijn. Zodra je naar de site van Payinfo gaat wordt je door gelinkd naar een heleboel providers, die de blokkade kunnen opheffen maar
Simpel staat daar niet bij.
Om contact te maken met Payinfo is onmogelijke, ik heb dat bij klacht.nl geprobeerd, maar Payinfo helpt totaal niet.
Niemand helpt dus mijn mobile nummer kan niet meer voor betaalde sms diensten worden gebruikt, ook niet als ik naar een andere provider wil overstappen. Schandalig dit.