LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Betalings tijd

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Eeneigenhok

Betalings tijd

Ongelezen bericht door Eeneigenhok »

Ik heb een abbonnement bij T-Mobile.
Nu krijg ik steeds acceptgiro's die ik steeds eerder moet betalen.
Het bedrag moet tegenwoordig al voor de 18e van de maand betaald zijn, maar ik krijg pas eind van de maand mijn loon en dan betaal ik alle rekeningen.
Ik betaal mijn rekeningen dus netjes elke maand, maar omdat T-Mobile de rekening al veel eerder binnen wil hebben, heb ik elke maand een smsje van T-mobile dat ik een betalingsachterstand heb en problemen dat ik niet meer kan bellen of gebeld kan worden omdat de rekening niet op tijd betaald is.

Nu vraag ik mij af of T-Mobile dit zomaar kan eisen, dat ik halverwege de maand al moet betalen. De meeste mensen krijgen toch pas aan het eind van de maand hun loon? En ik betaal dus altijd netjes mijn rekening, alleen niet op de datum die zij willen.

Is dit het moderne probleem van de automatisering?
Dat de maanden bij T-Mobile nu van de 18e tot de 18e lopen...
Mijn maanden lopen gewoon van de laatste dag tot de laatste dag van de maand!

TdeHond

Re: Betalings tijd

Ongelezen bericht door TdeHond »

Mijn abonnement bij T-mobile loopt van de 12 tot de 12de. Ik krijg factuur, d.d. de 15de. Ik lees dat de betaling voor de 25ste van de maand binnen moet zijn.
Ik vermoed dan ook dat uiterste betaaldag in verband staat met de datum waarop uw abonnement bij T-mobile is ingegaan.

Gesloten