jippie eindelijk sinds eind april weer een (dikke) rekening van casema.
vanaf mei tot nu heb ik zeker 1x p/m gebelt waar de facturen bleven maar door een technische storing van hun kant kreeg ik die niet.
net gebelt voor een betalings regeling, dat kan maar dan wel op de voorwaarden dat ik die 5 maanden die de regeling duurt geen gebruik kan maken van 0900 nummers, buitenlandse gesprekken en 06 nummers.....
nu maken mij die 1e 2 niet uit maar mijn man is vrachtwagen chauffeur en is dus alleen mobiel te bereiken.
Dit houd dus in dat ik ,mijn kids (3 en 7) papa niet kunnen spreken door de weeks....
Kan dit zomaar? ik moet nu boeten voor iets waar ik niets aan kan doen....
graag jullie mening en eventueel welke stappen te ondernemen
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] betalingsregeling casema
Re: betalingsregeling casema
Vervelend dat de facturen niet kwamen en natuurlijk knullig van Casema. Maar je wist dus dat de facturen van casema uitbleven. Waarom heb je dan niet iedere maand hiervoor geld apart gezet? Het argument dat je nu moet boeten voor iets waar je niets hebt kunnen doen gaat dus niet op. Je man kan trouwens toch ook zelf naar huis bellen doordeweeks?
Je zou blij moeten zijn dat Casema je de mogelijkheid geeft voor een betalingsregeling. Volgens mij zijn ze dat niet eens verplicht. Dat Casema de betalingsregeling aanbied onder bepaalde voorwaarden dat mogen ze zelf beslissen. Waarschijnlijk doen ze dat om te voorkomen dat je gedurende die regeling nog meer hoge kosten maakt en dus die facturen ook weer in de betalingsregeling moet laten opnemen (lijkt mij de meest logische verklaring voor die blokkades).
Je zou blij moeten zijn dat Casema je de mogelijkheid geeft voor een betalingsregeling. Volgens mij zijn ze dat niet eens verplicht. Dat Casema de betalingsregeling aanbied onder bepaalde voorwaarden dat mogen ze zelf beslissen. Waarschijnlijk doen ze dat om te voorkomen dat je gedurende die regeling nog meer hoge kosten maakt en dus die facturen ook weer in de betalingsregeling moet laten opnemen (lijkt mij de meest logische verklaring voor die blokkades).
Nadat ik in mei ontdekte dat ik geen factuur meer kreeg ben ik wel geld opzij gaan zetten,maar in augustus werd de toezegging gedaan dat ik eind aug. de facturen in huis zou hebben...niet dus. toen ik een week of 3 geleden begon met sint kado's dacht ik dus eigenlijk ook barst maar want jullie komen je afspraken ook niet na en er is al die keren dat ik gebelt heb vertelt dat het hun fout was en het geen enkel probleem was een betalings regeling te treffen.
vandaar dat ik het opzij gelegde geld gebruikt heb voor sint kado's.
en het is niet zo dat ik het niet heb maar het gaat mij nu om het principe.
wat betreft jou uitleg voor de blokkades,ik heb altijd netjes m'n rekeningen betaalt dus daar hoeven ze echt niet bang voor te zijn....
vandaar dat ik het opzij gelegde geld gebruikt heb voor sint kado's.
en het is niet zo dat ik het niet heb maar het gaat mij nu om het principe.
wat betreft jou uitleg voor de blokkades,ik heb altijd netjes m'n rekeningen betaalt dus daar hoeven ze echt niet bang voor te zijn....
Begrijp ik wel hoor. Uit nieuwsgierigheid de AV opgezocht (via google gevonden want op hun website kon ik het zo gauw niet vinden). Daar staat in dat ze levering van diensten mogen opschorten bij een betalingsregeling. Zie artikel 4 punt 2 in 'algemene startvoorwaarden Casema B.V.'.en het is niet zo dat ik het niet heb maar het gaat mij nu om het principe.
Ik neem aan dat je al gevraagd hebt om een regeling zonder blokkades en dat ze dat weigeren. Zal wel een standaard regel bij ze zijn. Misschien kan je nog iets met punt 1 + 2 bij Artikel 12 met betrekking tot de wijze van facturering?