Op 11-10-2012 werd ik gebeld door telfort of ik over wilde stappen van naar deze club. Ze hadden een mooi aanbod( een pakket vastbellen, internet en tv), maar was in eerste instantie voor particuliere. De meneer die ik aan de telefoon had ,is na vraag gaan doen en het zelfde aanbod kon ook voor de zakelijke klant. Ze hebben daarna alles opgenomen en alles herhaald. Ik heb diverse malen ook gevraagt of het soepel zou verlopen en het antwoord daar op was ja. Een week voor de aansluiting kwam er een pakket van telfort bij ons thuis adres binnen, wat ik al vreemd vond, maar misschien had ik dit wel als factuur adres opgegeven. Op 3-12 werd ik gebeld om een afspraakte maken door een bedrijf die dit voor Telfort doet. Deze gaven al aan dat de gegevens niet compleet waren en dat zehet op mijn woon adres aan moesten sluiten. Ik dacht toen nog van, een telefoontje plegen en het is geregeld.
Ik heb gelijk telfort gebeld en na een kwartier in de wacht te hebben gestaan, kreeg ik een nette dame aan de telefoon. Het adres waar geleverd moet worden konden ze niet eens, maar ze hadden inmiddels wel ons huidige nummer bij KPN aangevraagt. Ik vroeg ook hoe dat kon zomaar een nummer weg halen zonder adres. Het antwoord was, dat het ook niet kon. Na veel gevraag aan collega's konden we de bestelling anuleren.
De volgende dag KPN gebeld en deze wisten niet dat ik over ging stappen. Ik was hier wel blij om.
Op 10-12-2012 begint de ellende pas echt!!!!!
De telfoon doet het op mijn bedrijf(Brouwershaven) niet meer. Ik heb KPN gebeld en deze gaven aan dat het door een andere provideris over genomen. Hierna heb ik Telfort weer gebeld deze gaven aan dat ik zonder abonement maar wel het nummer inmiddels bij hun is. Ik moest het pakket, wat ik gelukkig nog niet had terug gestuurd, uit pakken en aansluiten. Maar na het aangesloten te hebben bleek er geen signaal meer te zijn. Ik weer opgebeld naar Telfort en daar was het advies om het op het huis adres te proberen.
Dit heb ik gedaan en het werkte, weer blij alleen even doorschakelen en dan hebben we via de mobiel telefoon op de zaak. NIET DUS, Telfort onder steund dat niet en ze kunnen niks meer voor me doen.
Wat een bedrijf!!!!!!!!!!!!!!
Wij hebben een restaurant en het loopt tegen de kerst Normaal komen er diverse reserveringen per dag binnen alleen nu ben ik niet bereikbaar. Dus het kost geld, zou Telfort dit betalen en ook de zeven uur die ik met Telfort aan de telefoon heb gezeten.
Je kan aan de andere kant van de wereld zitten en thuis je lampen aan en uit doen, Maar telfort kan nog niet eens een telefoon doorschakelen.
U begrijpt natuurlijk dat dit een korte uitleg is.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bij telfort gingen zelfs dingen fout die niet konden.
-
reneolthof
Re: Bij telfort gingen zelfs dingen fout die niet konden.
Mosterd na de maaltijd, en wil niet over komen als "zei ik het niet" maar als je een bedrijf hebt en afhankelijk bent van internet en telefoon zou ik NOOIT een overstap doen maar altijd een nieuw abonnement nemen NAAST het oude en de oude pas opzeggen als de nieuwe opgelevert is.
Dit geeft wat dubbele kosten maar die vallen in het niet bij reserveringen of verkopen die niet door kunnen gaan.
Dit geeft wat dubbele kosten maar die vallen in het niet bij reserveringen of verkopen die niet door kunnen gaan.
-
hebikweer2013
Re: Bij telfort gingen zelfs dingen fout die niet konden.
Telfort beweerde zakelijke abonnementen te hebben.
Dus ik afsluiten en kreeg facturen op mijn naam en niet op bedrijfsnaam waardoor de btw aangifte bij de balastingdienst lastig werd.
Blijken ze bij Telfort helemaal geen zakelijke abonnementen te hebben!!
Dit bericht heb ik eerder op radar gemeld.
Toen kwam er een reactie van telfort en die vroegen om mijn gegevens via een PB.
Ik heb toen terug gemaild met mijn tel nr en de vraag of ze dag even contact met mij persoonlijk wilde opnemen.
Nooit gebeurd uiteraard!!
Dus ik afsluiten en kreeg facturen op mijn naam en niet op bedrijfsnaam waardoor de btw aangifte bij de balastingdienst lastig werd.
Blijken ze bij Telfort helemaal geen zakelijke abonnementen te hebben!!
Dit bericht heb ik eerder op radar gemeld.
Toen kwam er een reactie van telfort en die vroegen om mijn gegevens via een PB.
Ik heb toen terug gemaild met mijn tel nr en de vraag of ze dag even contact met mij persoonlijk wilde opnemen.
Nooit gebeurd uiteraard!!