er is laatst een aantal smsje gestuurd met mijn blackberry naar een nummer dat ik niet ken. het waren geen normale smsjes en ze waren uit op ruzie. wie kan mij helpen?
mvg Nienke
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] blackberry gehackt?
Re: blackberry gehackt?
Lijkt mij er meer op dat iemand op jou toestel als geintje smsjes heeft verstuurd.
Bel anders dat nummer ff kan je het uitleggen en je excuus aanbieden.
Het kan number spoofing zijn.atesli schreef:Lijkt mij er meer op dat iemand op jou toestel als geintje smsjes heeft verstuurd.
Misschien kan je gelijk uitleggen wat number spoofing is en hoe de TS dit kan oplossen.
-
nienkesjaakie
niemand kan op mijn telefoon hebben gezeten, want ik was in de keuken en mijn vriend ook. verder was er niemand. misschien er is ingebroken het raam stond wel open.
het is waarschijnlijk geen nummer spoofing, want de vreemde smsjes staan in mijn outbox. 'ze' hebben ook gebeld met mijn telefoon.
ik heb diegene ook al gesmst en gebeld en mijn excuses aangeboden, maar die verklaart me voor gek, want ''telefoons kunnen niet uit zichzelf smsen.''
het is waarschijnlijk geen nummer spoofing, want de vreemde smsjes staan in mijn outbox. 'ze' hebben ook gebeld met mijn telefoon.
ik heb diegene ook al gesmst en gebeld en mijn excuses aangeboden, maar die verklaart me voor gek, want ''telefoons kunnen niet uit zichzelf smsen.''