Vandaag kreeg ik uit 't niks een sms-berichtje van blinko.nl, deze heb ik gewoon genegeerd, de site had ik nog nooit van gehoord en ik meld me nooit aan voor dat soort onzin, ik kan me uberhaupt niet aanmelden voor dat soort onzin, omdat mijn beltegoed al bijna 3 maanden volledig op is! Iniedergeval, even later kreeg ik een bericht van mijn provider (Telfort) dat als ik mijn beltegoed opwaardeerde dat het geld van de betaalde sms-jes meteen inrekening worden gebracht, dit terwijl ik me helemaal nergens voor heb aangemeld!!! Dit kan toch niet zomaar? Dit zou betekenen dat ik jan en alleman kan opgeven voor betaalde diensten zonder dat hun 't ook maar te weten komen tot dat ze eenmaal moeten betalen! Wat kan ik hier tegen doen? Verder kan ik me ook niet afmelden van de dienst omdat dit per sms gaat, en aangezien ik al bijna 3 maanden geen beltegoed heb gaat dit lastig! En ik ben zeker niet van plan me beltegoed op te waarderen, want dan gaat er gelijk geld af van deze *** site Blinko.nl!
Help!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Blinko.nl sms-jes
-
striker009
Re: Blinko.nl sms-jes
070 3605500 Even bellen(kantooruren) , dan wordt het opgelost.