de kpn heeft mijn telefoon nummer geblokkeerd voor andere providers, zo kan ik niet naar tele 2 voor gesprekken, alhoewel ik wel een bel-basis abonnement van de kpn heb.
nu van klantenservice naar storingsdienst en weer om men weet nergens iets van en kan ook niets voor je doen.
mijn rekening altijd op tijd betaald maar als dank blokkeert de kpn mijn nummer voor andere providers.
ik bellen en mailen tot ik een ons weeg maar er is dan ook niemand die mij helpen kan dit probleem uit de weg te helpen. ik word er doodziek van en kan er wel om huilen zo'n stelletjes stumpers bij de kpn kunnen niet vinden wat ze fout doen of willen het niet doen.
mailen en mailen, het helpt niets, controle nummers bellen en alles veranderen niets helpt de blokkade blijft er op zitten.
volgens mij is dit de schuld van de kpn en mag de kpn mijn nummer niet blokkeren voor andere providers maar toch doen ze het.
kunnen jullie helpen, want alle raad die ik al gehad heb heeft niks opgeleverd, misschien kunnen jullie nog iets voor mij beteken
met vr gr.
Jeanet Boeijsma.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] blokkade voor andere providers
Re: blokkade voor andere providers
Ook ik heb daar absurde ervaring mee.
Ben gebeld door kpn met verzoek tweede kans om te bewijzen dat kpn goedkoper is dar tele 2 of scarlet. Na een weeg gebeld met klantenservice waar ik te horen kreeg dat ik een belbasis pakket af
moet sluiten. Hiervan was mij niets bekend. Inderdaad een week later komt zijn brief binnenvallen. De klantenservice behandelde mij rondhuit onbeschoft. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Volgens mijn info kan kpn niet voorkomen dat je via een andere aanbieder belt mits je
voor pre select hebt gekozen. Dit kan kpn afsluiten verder niets. Ik vind
het wel een schande dat kpn klanten benaderd en onjuiste info geeft want volgens kpn hoefden wij helemaal geen wijzigingen in ona abonnement aan te brengen en zou het ons niets extra kosten. Gelogen dus.
Met vriendelijke groet,
Mw. N. de Robles
Ben gebeld door kpn met verzoek tweede kans om te bewijzen dat kpn goedkoper is dar tele 2 of scarlet. Na een weeg gebeld met klantenservice waar ik te horen kreeg dat ik een belbasis pakket af
moet sluiten. Hiervan was mij niets bekend. Inderdaad een week later komt zijn brief binnenvallen. De klantenservice behandelde mij rondhuit onbeschoft. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Volgens mijn info kan kpn niet voorkomen dat je via een andere aanbieder belt mits je
voor pre select hebt gekozen. Dit kan kpn afsluiten verder niets. Ik vind
het wel een schande dat kpn klanten benaderd en onjuiste info geeft want volgens kpn hoefden wij helemaal geen wijzigingen in ona abonnement aan te brengen en zou het ons niets extra kosten. Gelogen dus.
Met vriendelijke groet,
Mw. N. de Robles
Re: blokkade voor andere providers
ik heb bel budget en voor mij zijn de 16xx lijnen niet geblokkeerd!