LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Blue SKy Reclamegroep‏

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
mehmet66

Blue SKy Reclamegroep‏

Ongelezen bericht door mehmet66 »

ik werd gebeld door een gast van dit bedrijf en werd mij verteld dat ze van rondom voetbal krant waren waar ik een paar weken geleden een advertentie had geplaatst

ik mocht in de winter nogmaals adverteren ik zei nee bedankt geen interesse

maar hij zij daarop ok maar je moet je logo nogmaals opsturen en zo krijg je een grotere advertentie want die andere is te klein

ik vervolgens voorbeeld gestuur en moest akkoord geven voor de flyer die in de krant zou verschijnen

maar tot mijn schrik zag ik bij een mail die ik later kreeg onderin een ander product met kleurplaten en ik zou mijn logo daarop doen en ik zag ook een groot bedrag nu heb ik fraudemeld punt geinformeerd en zij zijn bekend met dit bedrijf nu heb ik een brief geschreven en wacht op antwoord ik zou het prettig vinden als er anadere ondernemers zijn met soort gelijke gevallen die wat van zich laten horen
Laatst gewijzigd door Radar op 09 okt 2015 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering in titel verwijderd

Prolix

Re: Blue SKy Reclamegroep‏

Ongelezen bericht door Prolix »

mehmet66 schreef:...ik mocht in de winter nogmaals adverteren ik zei nee bedankt geen interesse...ik vervolgens voorbeeld gestuur en moest akkoord geven voor de flyer die in de krant zou verschijnen...
Zie je wat je zelf schrijft? :shock:

loesbijl

Ongelezen bericht door loesbijl »

Onduidelijk email, mbt tot logo plaatsing van ons. Evt. andere logo kostenvrij erbij. Wij hadden nog helemaal geen akkoord voor een logoplaatsing van een of andere sponsoring. Maar wij dachten dat het om een andere advertentie/logo plaatsing ging in een blad voor het Flevoziekenhuis, het beterboek. Dus we hebben andere logo ook naar hen doorgemaild. met Uniekecode die ik moest vermelden.
Daarna blijkt het voor een vage sponsoring te zijn voor een kleuractie, "Kleuren met kinderen" oplage 500 stuks voor een prijs van 1.467,13 euro. Zulke dure sponsoringen doen wij nooit. Daarnaast hebben wij nooit een orinele opdrachtbevestiging ontvangen die we moesten ondertekenen, nooit een proefdruk of opzetje van hoe het er in het totaal uit zou komen te zien. Het bedrijf is ook nergens te vinden. Hebben zelf ook geen website, terwijl zij een reclamebureau zijn?? Nooit iets gezien van algemene voorwaarden gezien of door hen ergens vermeld. Nu een hoge factuur ontvangen, terwijl we nooit opdracht hebben gegeven om ze ergens af te leveren of te verspreiden. Ze konden ons ook niet vertellen waar zij het zogenaamd hadden afgeleverd.

abjansen

Ongelezen bericht door abjansen »

Ik heb hetzelfde gehad, absurd dure reclame, nooit over kleurplaten gesproken en opeens heb ik voor 500 stuks bijna 1000 euro bevestigd. nu zijn ze achter het Geld aan......ik ga dit niet betalen....
let op blue sky reclame groep [ongefundeerde beweringen verwijderd]
Laatst gewijzigd door Radar op 09 okt 2015 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

compu

Ongelezen bericht door compu »

Ook wij waren er bijna ingetrapt door deze aardige dame aan de telefoon, ik heb ze de link door gestuurd van dit forum, met de melding dat ik geen sponsor ben van
[ongefundeerde bewering verwijderd], nog niets terug gehoord van blue sky. Pas op voor deze drukkerij als ze dat al zijn . ze hebben volgens mij nog een paar andere namen.

[ongefundeerde bewering verwijderd]
Laatst gewijzigd door Radar op 09 okt 2015 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

ZZPR

Ongelezen bericht door ZZPR »

Handig zo een overzicht met de bedrijven op een rijtje!

Ik heb ze geloof ik allemaal wel aan de telefoon gehad inmiddels. Ze laten het ook echt zo over komen alsof je hen eerder ook al gesproken hebt en iets hebt toegezegd.

Kan iemand mij vertellen hoe ik hieronder uit kan komen? Als ik niet betaal, krijg ik dan echt te maken met een incassobureau? Kan ik mij niet beroepen op fraude of iets dergelijks?
Laatst gewijzigd door Radar op 16 okt 2015 15:05, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

stfwlk

Ongelezen bericht door stfwlk »

Iedereen mag een incassobureau beginnen. Vaak werken schimmige bedrijven met even schimmige incassobureaus. Zij proberen dan indruk te maken met straffe taal maar als de oorspronkelijke factuur niet terecht is, hebben ook zij geen poot om op te staan.

Als u rechtsbijstandsverzekering heeft, kan u best met hen contact opnemen. Als u in uw recht bent, hoeft u niet te betalen.

http://www.consumentenbond.nl/juridisch ... ssobureau/

ZZPR

Ongelezen bericht door ZZPR »

Bedankt voor de tips :wink:

The_Grimm_Reaper

Ongelezen bericht door The_Grimm_Reaper »

Nu is het volgende het geval. zie ik een rekening in de post verschijnen van blue sky ivm reclame waar ik opdracht voor heb gegeven.
Ik bellen zeggen ze dat ze het via de info adres de bevestiging hebben gehad, als klap op de vuurpijl sturen ze mij een mail waarin staat de code en mijn naam. Afkomstig van mijn info adres. Ik uitgelegd dat ik alleen op persoonlijke wijze reclame maak dus via post of persoonlijk contact.
Reclame bevestigen doe ik alleen via mijn persoonlijke mailadres. Komt nog bij dat ze een logo gebruiken van mijn site en niet het logo dat ik gebruik voor reclame doeleinden.
Volgens hun zit ik er aan vast omdat elektronische mail wettelijk is. Ik heb geen mails van hun , daarvan kun je zeggen ja die zijn verwijderd. hoe kan ik in gods naam bewijzen dat ik niet de opdracht heb gegeven?
het gaat om een mega bedrag dat het reclame budget voor een aantal jaar overschrijd . hetgeen ik dus nooit zou doen.
door dit soort praktijken kun je op een gegeven ogenblik gewoon je bedrijf de kop kosten!

m.a.w HELP!

encore

Ongelezen bericht door encore »

de header en footer van de bevestigingsmail zouden van het WAN-IP van een van jouw aansluitingen ( vast of mobiel ) moeten komen. En dat kun je zo terugvinden. Dus vraag ze de "bevestigingsmail" in zijn geheel naar jou te forwarden en pluis het uit. Is zo gedaan. Want als er geen bevestigingsmail is....

Hazelhekkke

Ongelezen bericht door Hazelhekkke »

Ook wij werden benaderd door een vriendelijke vrouw van Blue Sky.
Ze had in het voorjaar gebeld, en wij zouden toegezegd te hebben dat we in mei een advertentie zouden plaatsen. Dit was ons totaal onbekend. Ze belde nogmaals en stuurde een bevestiging met een door hen gemaakte advertentie en waar ook onze naam op stond (had ze eerder die dag aan de telefoon gevraagd)
De advertentie was een deelname aan de De Grote Kleuractie met een ontwerptoeslag van de advertentie kwamen de totale kosten op 770 euro excl. De vrouw duidelijk gemaakt dat we hier niet op in gingen en hier zijn we dus gelukkig niet ingetrapt.

Gesloten