LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Boos op T-Mobile na bedrogen actie

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
shiga

Boos op T-Mobile na bedrogen actie

Ongelezen bericht door shiga »

Enkele maanden terug is mij door een T-Mobile medewerker een abonnement aangepraat.
Achteraf werd ik nog geconfronteerd met 15,00 aansluitkosten.
Hier schrok ik van, maar ging ik wel mee akkoord.

Al vanaf de eerste factuur ging het mis, hogere abonnementskosten en aansluitkosten van bijna 50 euro in plaats van 15,00.
Ik heb al vele forum berichten aangemaakt en e-mails gestuurd.

Tot op heden wacht ik op de juiste facturen van de afgelopen 3 maanden om te betalen.
Dit blijkt uit, wel is mijn nummer afgesloten en word ik bedreigd met een laatste aanmaning.

Wat kan ik het beste doen?

berndv

Re: Boos op T-Mobile na bedrogen actie

Ongelezen bericht door berndv »

Heeft u behalve forumberichten nog andere actie ondernomen om ze op hun fout te wijzen? Het niet betalen van de facturen voor een nieuw abonnement heeft niet het gevolg dat ze u spontaan bellen om te vragen of er misschien iets aan de hand is.

U heeft emails gestuurd, heeft u daar al antwoord op gehad? Het niet betalen van de facturen, is dat uit eigen initiatief, of is dit op aanraden van tmobile?

Het niet gaan betalen van facturen heeft over het algemeen niet tot gevolg dat problemen opgelost gaan worden, maar dat ze juist erger worden. Maar als u op papier heeft staan wat u zou moeten krijgen, zou het misschien een idee zijn om een keer bij een tmobile winkel langs te gaan.

shiga

Ongelezen bericht door shiga »

Met mij is nog nooit telefonisch contact gezocht.
Het niet betalen is eigen initiatief, ik wil een juiste factuur hebben die ik kan / wil betalen.

In de e-mails geven ze steeds een ander antwoord:

Ze maken een credit nota op mijn eerste factuur.
50 euro aansluitkosten en 35 euro credit terug.
Mocht ik dit gaan betalen ga ik ook akkoord met een onjuiste factuur van 50 euro aansluitkosten.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

shiga schreef:Met mij is nog nooit telefonisch contact gezocht.
en u heeft hen ook niet gebeld?
shiga schreef:Het niet betalen is eigen initiatief, ik wil een juiste factuur hebben die ik kan / wil betalen.
prima, maar op die manier houdt u zich niet aan de voorwaarden voor uw abonnement. Ook een geschil over de facturen ontslaat u niet van de betaalverplichting, en het op eigen intiatief niet betalen van de rekeningen is meestal niet de juiste manier om druk uit te oefenen op dergelijke organisaties.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

shiga schreef:Met mij is nog nooit telefonisch contact gezocht.
Het niet betalen is eigen initiatief, ik wil een juiste factuur hebben die ik kan / wil betalen.

In de e-mails geven ze steeds een ander antwoord:

Ze maken een credit nota op mijn eerste factuur.
50 euro aansluitkosten en 35 euro credit terug.
Mocht ik dit gaan betalen ga ik ook akkoord met een onjuiste factuur van 50 euro aansluitkosten.
Het netto resultaat is dat je dan de afgesproken 15 euro hebt betaald, en bijkomend voordeel voor jou is dan dat je niet diverse procedures binnen T-mobile kortsluit, met veel meer ergernis voor jou als gevolg.

Gesloten