LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Budget Bel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Christ!?n

Budget Bel

Ongelezen bericht door Christ!?n »

Ik wil even iets melden over de organisatie Budget bel. Zij stuurden mij een sms met de mededeling dat bellen naar een vaste lijn in Japan (naast vele andere landen) slechts 1 ct per minuut kost. Ik bel wel vaker naar Japan via mijn mobiele telefoon en dan kost dat via Teledump zo'n 10 euro per uur. Echter, BudgetBel durfde omgerekend ongeveer 40 euro per uur te declareren bij mijn Orange provider voor bellen naar Japan met mijn mobiele telefoon.

Wellicht is bellen vanaf een vaste lijn wel 1 ct per minuut maar ik vind zo'n exorbitant verschil echt buiten alle perken, helemaal omdat zij mij benaderd hebben!

Dus Budget Bel is niet te vertrouwen en moet ophouden met deze piraterij!

kroesuway

Re: Budget Bel

Ongelezen bericht door kroesuway »

Ik heb hetzelfde probleem. Denken voor 1 ct per minuut te bellen naar Brazillië en uiteindelijk 55 ct per minuut betalen. Heb een rekening van 357 euro!!! Voorheen ook altijd gebeld en nooit problemen met andere 0900-nummers.

plroodnat

Ongelezen bericht door plroodnat »

heel veel mensen hebben dit probleem met budgetbel , bij de stichting OCI kan je een klacht indienen.

dennisl

Ongelezen bericht door dennisl »

Hallo Chris,

Ik heb net zo'n ervaring. Ik heb (schrik niet) een rekening van Euro 602,= voor twee weken. Voor de gesprekken die ik met mijn vriendin in Thailand voer hebben ze me 50ct/min gerekend i.p.v. 1ct/min!!! Ik voer me dus bestolen, dat begrijp je wel. Voor iedereen die nog twijfelt over budgetbel.nl: NIET DOEN!! het zijn oplichters!!

Ik hoop dat trosradar hier ook aandacht aan wil besteden en ik ben beniewd of er nog meer mensen zijn die dezefde ervaring hebben...

Groeten, Dennis

ST

Ongelezen bericht door ST »

Hebben jullie zwart op wit dat ze 1c/pm rekenen? Of hebben jullie de betreffende smsjes nog?

gravedigger

Ongelezen bericht door gravedigger »

Betaal ik meer als ik met een gsm van jullie nummers gebruik maak?
Ja, mobiele operators hebben een toeslag op 0900-nummers gelegd, vraag bij jouw mobiele operator na hoe hoog die toeslag precies is.
De beroemde kleine lettertjes :|

dennisl

Hallo ST,

Je kunt de tarieven van budgetbel zien op www.budgetbel.nl en als je 0900-1546 draait wordt het ook gezegd...dubbel bewijs dunkt me.
... en dat staat dan in schril contrast met je telefoonrekening.

Groeten, Dennis

dennisl

... by the way, ik heb met mijn vaste telefoon gebeld.

Groetjes, Dennis

ST

Ongelezen bericht door ST »

Ik zag het staan ja, op de BudgetBel site..
Je kunt direct van onze superlage tarieven gebruik maken, zonder aanmelding of abonnement.
Tarieven zijn in eurocent en inklusief BTW. Géén verborgen kosten dus! Afrekenig via je normale (KPN) nota onder het kopje 0900-servicenummers.
De voordelen van BudgetBel:
- VEEL goedkoper dan andere aanbieders
- Vanaf bijna elke telefoon in Nederland bereikbaar
- Je betaalt alleen 090x tarief, géén andere kosten!
- Afrekening via normale KPN nota
- Betalen per seconde
- Geen registratie-formulieren, direct bellen!
Hoeveel kost bellen naar...
Kijk in de tarieflijst en zoek naar de bestemming die je wilt bellen. Achter het land staat het tarief in eurocent per minuut. Dit 090X-tarief is inklusief alles: Verbindingskosten, BTW, alles! Het enige dat daar nog bijkomt is een starttik 4,5 cent). Voor ieder gesprek hoor je bovendien een tariefmelding. Zo weet je altijd wat het gesprek kost!
Betaal ik per minuut of per gebelde seconde?
Je betaalt per seconde.

Gesloten