| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bugs in telefoon?
-
gezondheid
Bugs in telefoon?
De Alcatel One-Touch One Touch 918D geeft continu de melding dat de SMS-box vol is. Dit terwijl ik alle smsjes gewist heb. Ik heb het toestel terug naar de fabrieksinstellingen gedaan, maar dat heeft niet geholpen. Nu wilde Alcatel een e-mail sturen maar dan krijg ik error melding. Wil je ze bellen dan blijkt het nummer niet in gebruik te zijn! Hiervoor had ik een Nokia die ook een bug had, de smsjes kwamen niet aan. Dat zou volgens de winkel liggen aan de simkaart. Dat is lekker makkelijk natuurlijk!
Re: Bugs in telefoon?
De belangrijkste info mist, namelijk om welke mobiele provider het gaat.gezondheid schreef:De Alcatel One-Touch One Touch 918D geeft continu de melding dat de SMS-box vol is. Dit terwijl ik alle smsjes gewist heb. Ik heb het toestel terug naar de fabrieksinstellingen gedaan, maar dat heeft niet geholpen. Nu wilde Alcatel een e-mail sturen maar dan krijg ik error melding. Wil je ze bellen dan blijkt het nummer niet in gebruik te zijn! Hiervoor had ik een Nokia die ook een bug had, de smsjes kwamen niet aan. Dat zou volgens de winkel liggen aan de simkaart. Dat is lekker makkelijk natuurlijk!
Die kans is wel heel erg groot dat het niet aan het toestel ligt. Overigens ligt het dan niet aan de sim-kaart maar aan instellingen in het netwerk.gezondheid schreef:Dat zou volgens de winkel liggen aan de simkaart. Dat is lekker makkelijk natuurlijk!
Toch kan het de sim kaart zijn. Als de sms-jes daar op worden opgeslagen is ie zo vol. En het kan zijn dat de alcatel het geheugen van de sim niet laat zien en het dus lijkt alsof alle smsjes verwijderd zijn terwijl ze op een propvolle simkaart staan.
-
gezondheid
Het is een dual sim kaart toestel, Simyo en Dirk Mobiel. Ik heb alle smsjes gewist en er zitten nog 0 smsjes op. Het lijkt me dat het toestel ook de opgeslagen SMSJES laat zien die op de SIM kaart staan?
-
gezondheid
Ik heb beide sims in een andere telefoon gedaan. Daar stonden nog heel veel smsjes op! Deze SMSJES waren onzichtbaar op het Alcatel toestel..... Vreemd dat hij de opgeslagen smsjes niet laat zien die op de simkaart staan.
Dat zal dan wel van de gebruikte sms-app afhankelijk zijn, mogelijk dat die niet met een dual-sim overweg kan?gezondheid schreef:Ik heb beide sims in een andere telefoon gedaan. Daar stonden nog heel veel smsjes op! Deze SMSJES waren onzichtbaar op het Alcatel toestel..... Vreemd dat hij de opgeslagen smsjes niet laat zien die op de simkaart staan.