| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Chapeau Vodafone
Chapeau Vodafone
Vorige week had ik onderweg een klein probleempje met mijn Vodafone Napster applicatie.
De jonge man van de klantenservice die mij te woord stond had onvoldoende kennis van zaken en het advies was ondermaats.
Dit heb ik aansluitend verwoord in de enquête die automatisch volgt na een telefoontje met de klantenservice.
Ik had ook vermeld bereid te zijn voor telefonische feedback.
En warempel, na het weekend werd ik gebeld door een uiterst vriendelijke dame [persoonsgegevens verwijderd]
Met haar heb ik een zeer prettig, maar ook in het bijzonder inhoudelijk uitstekend evaluatiegesprek gehad over mijn teleurstellende ervaring met de bewuste jongeman van de klantenservice.
Afsluitend sprak zij haar bewondering en dank uit voor mijn gedetailleerde terugkoppeling.
Dit zou zij gaan evalueren met bewuste collega.
Maar als klap op de vuurpijl werd ik gisteren blij verrast met een schitterende bos bloemen als dank voor mijn medewerking.
Nou, dat noem ik nog eens klantenbinding! Chapeau Vodafone.
Ik ben al jaren een zeer tevreden (Red) gebruiker van uw netwerk, door deze geste zal dit zeker niet snel veranderen.
De jonge man van de klantenservice die mij te woord stond had onvoldoende kennis van zaken en het advies was ondermaats.
Dit heb ik aansluitend verwoord in de enquête die automatisch volgt na een telefoontje met de klantenservice.
En warempel, na het weekend werd ik gebeld door een uiterst vriendelijke dame [persoonsgegevens verwijderd]
Met haar heb ik een zeer prettig, maar ook in het bijzonder inhoudelijk uitstekend evaluatiegesprek gehad over mijn teleurstellende ervaring met de bewuste jongeman van de klantenservice.
Afsluitend sprak zij haar bewondering en dank uit voor mijn gedetailleerde terugkoppeling.
Maar als klap op de vuurpijl werd ik gisteren blij verrast met een schitterende bos bloemen als dank voor mijn medewerking.
Nou, dat noem ik nog eens klantenbinding! Chapeau Vodafone.
Ik ben al jaren een zeer tevreden (Red) gebruiker van uw netwerk, door deze geste zal dit zeker niet snel veranderen.
Laatst gewijzigd door Radar op 23 sep 2015 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd
Reden: Persoonsgegevens verwijderd
Re: Chapeau Vodafone
wordt een minder leuk gesprek voor de jongeman van Vodafone, die ontvangt zeker geen bloemenHub1957 schreef:Vorige week had ik onderweg een klein probleempje met mijn Vodafone Napster applicatie.
Nou, dat noem ik nog eens klantenbinding! Chapeau Vodafone.![]()
Moet u eens een abbo nemen op Vodafonethuis.nl alles in 1 en een paar keer storing
krijgen.....dan word je waanzinnig van die servicedesk. (bagger) Wil nooit meer iets te maken hebben met die club.
krijgen.....dan word je waanzinnig van die servicedesk. (bagger) Wil nooit meer iets te maken hebben met die club.
Of probeer eens uw abonnement te verlengen met een nieuw toestel. Het huilen zal u dan nader staan dan het lachen.
doe ik om de 2 jaar, nooit enig probleem me gehad, ook niet met de klantenservice welke door Ts onder uit geschoffeld werd.tijger1 schreef:Of probeer eens uw abonnement te verlengen met een nieuw toestel. Het huilen zal u dan nader staan dan het lachen.
Ik geloof dat er over Vodafone wel de meeste klachten zijn, als telefoonprovider.Har06 schreef:doe ik om de 2 jaar, nooit enig probleem me gehad, ook niet met de klantenservice welke door Ts onder uit geschoffeld werd.tijger1 schreef:Of probeer eens uw abonnement te verlengen met een nieuw toestel. Het huilen zal u dan nader staan dan het lachen.
Maar u zult de witte raaf onder de klanten zijn.
De Napster-app heeft niets te maken met Vodafone. Vandaar dat de "helpdesk" van Voda ook niet KAN helpen. TS vertelt niet het hele verhaal.
en wat is dan het hele verhaal ?igen schreef:De Napster-app heeft niets te maken met Vodafone. Vandaar dat de "helpdesk" van Voda ook niet KAN helpen. TS vertelt niet het hele verhaal.
-
renewouters
Hopelijk ben jij geen leidinggevende want als dat jouw stijl van leiderschap is is dat geen recept voor een succesvolle organisatie.Har06 schreef:
wordt een minder leuk gesprek voor de jongeman van Vodafone, die ontvangt zeker geen bloemen
Aan klagers over m,n medewerkers heb ik nooit bloemen gestuurd, een Vodafone klant kan totaal niet beoordelen of de betreffende knaap vakkundig is als het antwoord niet in z,n straatje past, ik heb na een gesprek ook wel eens de enquête beluisterd en vlug afgekaptrenewouters schreef:Hopelijk ben jij geen leidinggevende want als dat jouw stijl van leiderschap is is dat geen recept voor een succesvolle organisatie.Har06 schreef:
wordt een minder leuk gesprek voor de jongeman van Vodafone, die ontvangt zeker geen bloemen