LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cisco HD recorder 8485 Ziggo

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
cinderella76

Cisco HD recorder 8485 Ziggo

Ongelezen bericht door cinderella76 »

Hallo allemaal, in juni 2012 bovengenoemde recorder aangeschaft. Half jaar later opgestuurd ter reparatie, is vervangen. 3 maand later zelfde verhaal en afgelopen februari weer! Kortom, ding van niks! Bij de een na laatste vervanging werd ons verteld dat de garantietermijn inging als we de nieuwe in huis hadden. Nu vandaag was het weer bingo, gebeld met Ziggo en mij werd tot mijn stomme verbazing verteld dat er nu geen sprake was van garantie! Deze was verdorie nog geen jaar oud!

Heb natuurlijk een klacht ingediend, we willen gewoon een nieuwe en eigenlijk ook een ander merk. Er is ons nl al eens verteld dat dit model veel problemen geeft. Steeds die apparaten weggooien lijkt me ook een leuk kostenplaatje, kan je toch beter een goed model terug sturen toch?

Kan echter nergens iets terug vinden over de garantiebepalingen over dit soort zaken, iemand een idee?

Gr. Cin

Frantic2

Re: Cisco HD recorder 8485 Ziggo

Ongelezen bericht door Frantic2 »

even de zoekfunctie gebruiken, dit apparaat is al besproken! En vragen om een aanbod aan ziggo, dit apparaat geeft veel meer klachten en mensen die daarna voor een zacht prijsje een Humax hebben gekocht zijn eigenlijk dik tevreden.... Waaronder ik!

Gesloten