Met de simkaart van Tele 2 kan ik meerdere gesprekken gelijktijdig voeren. Ik kan met drie mensen tegelijk praten.
Met hetzelfde toestel maar dan met Simyo lukt dat niet. Deze optie kom dan niet in beeld. Contact opgenomen met Simyo. Zij weten niet hoe dat kan. Wanneer ik een inkomende oproep krijg en gelijktijdig nog een oproep doe, dan lukt de conferentie call bij Simyo wel.
Weet iemand hier een oplossing voor?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Conferentie call Simyo
Re: Conferentie call Simyo
Vreemd. Volgens Simyo moet het gewoon mogelijk zijn en is het een functie die door het toestel ondersteund zou moeten worden:
https://forum.simyo.nl/bellen-netwerk-8 ... lijk-18796
Het vreemde is dus dat u aangeeft dat hetzelfde toestel met een tele2 simkaart het wel doet en met de simyo simkaart niet. En simyo zegt dat het een toestelfunctie is
https://forum.simyo.nl/bellen-netwerk-8 ... lijk-18796
Het vreemde is dus dat u aangeeft dat hetzelfde toestel met een tele2 simkaart het wel doet en met de simyo simkaart niet. En simyo zegt dat het een toestelfunctie is
Re: Conferentie call Simyo
Blijft het bij wisselen van simkaart wellicht hangen op een ander netwerk ?
-
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 05 mar 2009 10:23
Re: Conferentie call Simyo
Hoi liefdeisdeweg,
Wat gek dat het niet lukt om met meerdere mensen tegelijk te bellen als je gebruikmaakt van onze simkaart. We weten uit ervaring dat het wel zou moeten kunnen!
Wat heb je precies voor toestel? En heb je na het plaatsen van onze simkaart al eens het toestel voor vijf minuten uitgezet en weer aangezet?
Als je ons even een mail stuurt met bovenstaande informatie en je persoonlijke gegevens, dan kijken we graag voor je na wat er aan de hand is! Kun je die dan sturen naar [email protected]?
Groetjes,
Simyo Webcare
Wat gek dat het niet lukt om met meerdere mensen tegelijk te bellen als je gebruikmaakt van onze simkaart. We weten uit ervaring dat het wel zou moeten kunnen!
Wat heb je precies voor toestel? En heb je na het plaatsen van onze simkaart al eens het toestel voor vijf minuten uitgezet en weer aangezet?
Als je ons even een mail stuurt met bovenstaande informatie en je persoonlijke gegevens, dan kijken we graag voor je na wat er aan de hand is! Kun je die dan sturen naar [email protected]?
Groetjes,
Simyo Webcare