LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] contact BEN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Jingle

contact BEN

Ongelezen bericht door Jingle »

Na een aantal problemen met o.a. de simkaart van BEN, probeerde ik contact met ze op te nemen. Ze zijn volgens eigen zeggen te bereiken via het "vraag het aan ben " formulier op de website. Dit is niet mogelijk omdat ze een functie geblokkeerd hebben.
Na telefonisch contact opgenomen te hebben, gaven ze aan dat ik wellicht de verkeerde browser gebruik. Toen ik aangaf dat dit probleem al meer dan een maand speelde met meerdere browsers en meerdere ip adressen, bleven ze bij de klantenservice toch volhouden dat het niet aan de website ligt. Problemen nemen ze niet serieus bij de klantenservice, en als je een klacht hebt zijn ze via de post bereikbaar. Ook geeft BEN aan gebruik te maken van het T-mobile netwerk, hier ben ik dan ook vanuit gegaan. Helaas gebruiken ze maar een gedeelte van het netwerk, BEN heeft dus een nog slechter bereik dan t-mobile.

Kortom; goedkoop bellen, tot er iets mis is en je de klantenservice nodig hebt.

Jingle

Re: contact BEN

Zouden de lezers van het forum het formulier willen testen ?

http://www.ben.nl/contact

Let vooral op het vakje categorie ( verplicht veld), dit vakje krijg ik niet ingevuld, zodat het formulier niet te versturen is.

Uw ervaringen graag hieronder, bedankt.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Vlgs mij is het nu opgelost; had hetzelfde eerder op de dag.
Wil een vraag stellen over het niet kunnen openen van fakturen.

Yme

Ongelezen bericht door Yme »

Dat formulier werkt niet in chrome merk ik. Wel in internet explorer. Kan dus ook aan de browser liggen die je gebruikt.

Jingle

Bedankt voor de reactie.
Zoals ik al aangaf heb ik het met meerdere browsers geprobeerd, firefox, chrome en explorer, zelfs bij meerdere computers.
Ook in explorer krijg ik hem niet ingevuld, welke versie gebruik je? ik explorer 9. Wellicht dat BEN een tijdje achterloopt.

Vreemde is dat BEN wel blijft volhouden dat dit geen bekend probleem is.

Gesloten