| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] contract orange voortijdig opzeggen
contract orange voortijdig opzeggen
Hallo, ik heb in augustus '07 een contract van 2 jaar getekent voor een unique-abonnement bij Orange. Je kunt dan met je mobiele telefoon, die in het contract is opgenomen, zowel vast als mobiel bellen via de wifi. Al vanaf het begin heb ik echter problemen met de telefoon, de wifi-verbinding, verouderde software op de door hun geleverde telefoon enz. enz. Ook zijn de kosten veel hoger dan eerder gezegd en langzaam maar zeker kom ik er achter dat ik absoluut niet heb gekregen wat ze mij van te voren hebben voorzegd. Ik wil dus van mijn contract af, maar weet niet hoe ik dit moet aanpakken. De kosten lopen voor mij nu al te hoog op en het contract duurt officieel nog wel even. Wie kan mij hier in helpen of adviseren??
Re: contract orange voortijdig opzeggen
het kan kost je wel een boete plus de resterende maanden.
bijvoorbeeld 15 maanden a €30 per maand is al €450 plus nog een boete.
Is dat je waard???
Maar ga even terug naar Orange en bied het toestel ter reparatie aan.
bijvoorbeeld 15 maanden a €30 per maand is al €450 plus nog een boete.
Is dat je waard???
Maar ga even terug naar Orange en bied het toestel ter reparatie aan.
Re: contract orange voortijdig opzeggen
Als ze niet leveren wat ze hebben beloofd, dan moet je ze de gelegenheid geven om dat te herstellen. Lukt dat niet binnen redelijke termijn, dan kun je volgens mij het contract opzeggen omdat de geleverde diensten niet zijn zoals was afgesproken.