klopt, en op zich ook logisch, aangezien je in maandelijkse termijnen je telefoon afbetaald en ze wel binnen bepaalde maandelijkse grenzen willen blijven, zal er met 12 maanden een groot restbedrag zijn, welke je vooraf betaalt als bijbetaling. Maar dat heb ik buiten beschouwing gelaten, aangezien het hier om een sim-only aanbieder gaat.Teunbosseman schreef: ↑01 mei 2019 09:33
Verschil in euros kan vaak om een paar euris gaan maar als je wel een telefoon erbij wilt moet jij veelal bij een 1 jarig abo flink bijbetalen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Contract Simpel beëindigen om slechte dekking 2G
Re: Contract Simpel beëindigen om slechte dekking 2G
-
- Berichten: 12839
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Contract Simpel beëindigen om slechte dekking 2G
Dus omdat het kan moet je bezwaar aantekenen. Iedereen dus gewoon langdurige contracten aangaan en na een jaar de bedrijven aan het werk zetten om te aan te tonen dat het niet onredelijk is geweest dat ik als klant bewust een contract voor 2 jaar ben aangegaan. Enig idee wat dat met de prijzen gaan doen als er meer personeel moet komen om al die klagende klanten te woord te staan?
Als je een voorstel krijgt voor de duur van 2 jaar met daarin ook de prijs vermeld, dan is dat dus billijk. Immers staan er geen leugens in en weet je precies wat je krijgt. Dus is er met een voorstel nooit sprake van onrechtvaardigheid.
Re: Contract Simpel beëindigen om slechte dekking 2G
Simpel levert volgens u slechte 2G dekking op dit moment. U merkt ook dat het minder word. Heeft u de sim al eens in een ander toestel geprobeerd? Wellicht dat dit het oplost. In dit geval zou het niks met Simpel te maken hebben, maar met de telefoon. Mocht dit niks oplossen, kan u altijd Simpel benaderen voor een netwerktest. U betaald voor diensten die Simpel moet kunnen leveren.
Re: Contract Simpel beëindigen om slechte dekking 2G
Alleen TS kan in de omstandigheden duiden.
Dat lijkt mij te pleiten voor de niet onredelijk bezwarendheid ervan. Er worden twee opties geboden en die zijn niet dusdanig in elkaar gezet dat je niet een dief bent van je eigen portemonnee als je niet voor 2 jaar gaat.
Re: Contract Simpel beëindigen om slechte dekking 2G
Je haalt de begrippen eerlijk en billijk door elkaar. Als er geen bedrog, geen leugens en geen omissies zijn dan is het eerlijk. Daaruit volgt niet de situatie niet onbillijk kan zijn.NeoDutchio schreef: ↑01 mei 2019 10:24Als je een voorstel krijgt voor de duur van 2 jaar met daarin ook de prijs vermeld, dan is dat dus billijk. Immers staan er geen leugens in en weet je precies wat je krijgt. Dus is er met een voorstel nooit sprake van onrechtvaardigheid.
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Contract Simpel beëindigen om slechte dekking 2G
Simpel heeft nooit aangegeven 2G te leveren, ze deden dit naast de hedendaagse technieken 3G en 4G en daarmee adverteren ze ook. Ook 2 jaar geleden adverteerde ze hier niet meer mee. TS moet gewoon zorgen dat zijn apparatuur geschikt is voor het abonnement wat hij heeft afgesloten.alfatrion schreef: ↑29 apr 2019 17:04Het punt is dat dit abonnement ooit inclusief 2G was. Ziggo is nu bezig om het analoge signaal stop te zetten en bied daarom klanten aan om kosteloos op te zeggen. Ziggo is daartoe verplicht omdat het schrappen van het analoge signaal een wijziging is die in het nadeel van de klant is of kan zijn. Je kan daar ook roepen dat de televisie niet (meer) geschikt is om gebruik te maken van het abonnement, maar dat doet er niets aan af dat Ziggo het abonnement wijzigt. Zo ook hier. De aanbieder heeft het abonnement gewijzigd door 2G er uit het abonnement te halen, alleen hier is kennelijk geen vier weken brief verstuurd.
-
- Berichten: 5005
- Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
- Locatie: Landgraaf
Re: Contract Simpel beëindigen om slechte dekking 2G
Analoog schrappen, televisie, Ziggo het hoort hier allemaal niet thuis.
Re: Contract Simpel beëindigen om slechte dekking 2G
Als met Simpel enkel is overeengekomen dat er 3G en 4G geleverd zou worden en je in de afgelopen jaren daar onverontschuldigd 2G bij heb gekregen, dan heb je nu geen poot om op te staan.sylvesterb schreef: ↑01 mei 2019 13:33Simpel heeft nooit aangegeven 2G te leveren, ze deden dit naast de hedendaagse technieken 3G en 4G en daarmee adverteren ze ook.
Re: Contract Simpel beëindigen om slechte dekking 2G
Conclusie: Topic kan dicht.alfatrion schreef: ↑01 mei 2019 14:04Als met Simpel enkel is overeengekomen dat er 3G en 4G geleverd zou worden en je in de afgelopen jaren daar onverontschuldigd 2G bij heb gekregen, dan heb je nu geen poot om op te staan.sylvesterb schreef: ↑01 mei 2019 13:33Simpel heeft nooit aangegeven 2G te leveren, ze deden dit naast de hedendaagse technieken 3G en 4G en daarmee adverteren ze ook.
sylvesterb
vindt dit leuk