hallo ,
28 maart jl ontving mijn moeder van 74 een schrijven van kpn dat haar abonement was over genomen door pretium . Ik als mantelzorger wist hier niets van , ook nimmer van deze provaider gehoord . Achteraf na tel kontact te hebben gehad met kpn en uiteraard ook pretium , werd mij mede gedeeld dat zij mijn moeder tel benaderd hadden om een abonement bij pretium te nemen . Heb inmiddels kpn gemachticht het terug te draaien . Voel zelf niets om een tel te wijzigen voor een ziek persoon als mijn moeder .Nadat ik ook met een medewerker van pretium verzocht had uitleg te geven werd ik door de persoon afgeblaft en moest maar een colance aanvraag indienen . Er zijn dan geen kosten aan verbonden volgens de medewerker . Ik persoonlijk vind het een schande dat een proviader oude zieke mensen via de tel door een band opname tot een contract te dwingen . Zijn er meer van deze gevallen bekend , én kan dit zo maar . Schofterich toch .
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] contract werving
-
Pindakaaspotje
Re: contract werving
***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 29 dec 2011 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Tik de naam Pretium maar in bij Google of hier op het forum.Zijn er meer van deze gevallen bekend
Ze hebben het zelfs gepresteerd dat ze in de 2e kamer besproken worden.
Ja, dat is de schuld van die zelfde 2e kamer die het mogelijk heeft gemaakt dat mensen er in geluisd worden door een vlotte babbel en de toezegging "wat informatie toe te sturen".én kan dit zo maar
Een handtekening is niet meer nodig.
Met die coulanceregeling hebben ouderen langer de tijd dan de gewone 8 dagen om er van af te komen, dat zou ik zeker doen.
gisteren werd mij medegedeeld ik een colance aanvraag moet indienen . Zodat hun dan de boel terug draaien naar kpn . Weet niet of die oplichters bende geloven moet . Ga gewoon kpn machtigen .
Ga er zo achter aan . Heb nl geen klantnummer nog een adres .