LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CreditForce

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Draga

CreditForce

Ongelezen bericht door Draga »

Een tijdje geleden klaagden een aantal mensen dat ze brieven hadden gekregen van creditforce met de mededeling of ze zo snel mogelijk een aantal rekeningen van twee jaar geleden wilden betalen.

Ook ik heb die brieven gehad in juni en na veel bellen en brieven sturen heb ik maar besloten om te betalen. Ik heb al twee termijnen betaald en heb er nog twee te gaan.

Maar mijn vraag is; hebben de mensen die om een uitgebreide specificatie vroegen nog iets gehoord? Of de mensen die toen zeiden dat ze niets zouden betalen, hebben die al wat gehoord? Dat zou ik graag ff willen weten.

Ik betaal wel maar ik heb geen flauw idee of de facturen die ze mij hebben opgestuurd wel kloppen. Als creditforce er dus niet achteraan gaat als je zegt dat je niet betaalt toont dat dat ze eigenlijk toch niet in hun gelijk staan en dan betaal ik dus gewoon ook niet meer.

alvast bedankt,
draga

marijke

Re: CreditForce

Ongelezen bericht door marijke »

Als je nog achterstallige betalingen hebt en je hebt inderdaad gebruik gemaakt van bepaalde diensten, dan vind ik het logisch dat je betaalt. Maar er zijn genoeg mensen die nooit gebruik gemaakt hebben van de diensten van Scarlet en toch maar steeds achtervolgd worden met rekeningen.

Ook al zeg je op bij Scarlet, ze blijven maar doorgaan met rekeningen.
De onterechte nietbetalers lijden onder de mensen die gewoon niet willen betalen voor de aangeboden diensten.

Gesloten