LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] d

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
speed-ray

d

Ongelezen bericht door speed-ray »

Als je geld overmaakt onder vermelding van alleen het klantnummer komt het altijd goed.
Ik spreek uit ervaring.
Los Groetos.
Speed-Ray

Gast

Re: d

Ongelezen bericht door Gast »

Helaas komt het niet altijd goed. Ik spreek ook uit ervaring.

Gekko

Re: d

Ongelezen bericht door Gekko »

Ik kreeg laatste te horen dat je het allerbest het BETALINGSKENMERK zoals vermeld op je acceptgiro kunt gebruiken.

Als je deze gebruikt zal je betaling sneller verwerkt worden of zoiets.

Speed-Ray

Re: d

Ongelezen bericht door Speed-Ray »

Betalingskenmerk werkt alleen, als het bedrag, wat je overmaakt, gelijk is aan het bedrag op de accept giro.
Dat is namelijk aan elkaar gelinkt.
Op 1 of andere manier kunnen betalings- /verwerkingssystemen het niet aan als die 2 niet overeen komen.
Je moet dan wel alleen je klantnummer vermelden en niet een heel verhaal erbij, van dit is voor die en die periode, zonder ...
Less is more zullen we maar zeggen.
Girotel overboeking met alleen het klantnummer:
Maandag ingevoerd, woensdag verwerkt.
Let wel dan is het van giro naar giro.
Bank naar giro duurt sowieso langer.
Ivm rentes van de banken en zo.

Los groetos
Speed-Ray

Gesloten