Dailycom komt zijn beloftes niet waar. Ik ben bij Dailycom gaan bellen omdat zij mij telefonisch een aanbod deden om bij hun te bellen en daarvoor kreeg ik 200 gratis belminuten van een vast naar vast telefoon toestel,lokaal. Ik heb tot nog toe elk telefoontje die ik met mijn buurvrouw pleeg zelf moeten betalen en ze geven geen antwoord op mijn vraag hoe dit kan. Ik heb ze nu tot 31 december de tijd gegeven om mij een lijst te tonen met de minuten die hun betalld hebben, anders zeg ik op.
Dick van Wingerden
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dailycom's GRATIS belminuten????????
-
Gast
Re: Dailycom's GRATIS belminuten????????
Alle klanten van ons bellen onderling voor 3 euro per maand onbeperkt met elkaar van vast naar vast en wel door heel nederland. Van Dailycom heb ik nog nooit gehoord in ieder geval.
[email protected]
[email protected]
-
Gast
Re: Dailycom's GRATIS belminuten????????
Dailycom bijt in het stof tegen KPN
Gepubliceerd op maandag 29 december 2003
(P7) Telecomaanbieder Dailycom blaast te hoog van de toren in de concurrentiestrijd tegen KPN. De rechter greep in.
Het ANP bericht over het vonnis van de door KPN middels een kortgeding aangespannen zaak. De uitspraak stond vanmorgen nog niet online.
Niet minder dan dertig dagen moet Dailycom in Lelystad op zijn website melden dat KPN geen tarieven verhoogt op 1 januari en geen klanten van de concurrentie lastigvalt.
Dailycom bood zijn klanten online ook een tariefsvergelijking die onvolledig en om die reden misleidend was. Momenteel publiceert Dailycom louter eigen tarieven. Dat ze 'dag in, dag uit voordeliger' is mag niet meer op de site staan.
Toen KPN de rechtszaak begon beweerde Dailycom dat de dominante aanbieder wilde censureren.
Gepubliceerd op maandag 29 december 2003
(P7) Telecomaanbieder Dailycom blaast te hoog van de toren in de concurrentiestrijd tegen KPN. De rechter greep in.
Het ANP bericht over het vonnis van de door KPN middels een kortgeding aangespannen zaak. De uitspraak stond vanmorgen nog niet online.
Niet minder dan dertig dagen moet Dailycom in Lelystad op zijn website melden dat KPN geen tarieven verhoogt op 1 januari en geen klanten van de concurrentie lastigvalt.
Dailycom bood zijn klanten online ook een tariefsvergelijking die onvolledig en om die reden misleidend was. Momenteel publiceert Dailycom louter eigen tarieven. Dat ze 'dag in, dag uit voordeliger' is mag niet meer op de site staan.
Toen KPN de rechtszaak begon beweerde Dailycom dat de dominante aanbieder wilde censureren.