LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Databundels: EU bundel en standaardbundel
Databundels: EU bundel en standaardbundel
Op 14 juli kreeg ik via sms het bericht dat mijn standaard internetbundel bijna op was. (KPN trouwens) Omdat ik op een camping(Nederland) zat heb ik een EU bundel gekocht(1 Gb) Die ging pas in toen mijn standaardbundel verbruikt zou zijn. De EU bundel ging op 19 juli in. Die is 31 dagen geldig. Die is vandaag 20 augustus geëindigd.Op 1 augustus zou mijn standaardbundel aangevuld moeten zijn, maar dat kon ik niet zien in mijn KPN, omdat mijn EU bundel liep. Nu zegt KPN dat ik ook mijn standaardbundel van augustus ook al verbruikt heb, maar toen liep mijn EU bundel. Mijn standaardbundel is als sneeuw in zon verdwenen. Heeft iemand dit ook soms meegemaakt?
Laatst gewijzigd door Radar op 20 aug 2017 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ivm duidelijkheid
Reden: Titel aangepast ivm duidelijkheid
-
Re: Databundels: EU bundel en standaardbundel
U zit op een camping, heeft u wel de automatische updates uitgeschakeld staan, of alleen op wifi? 9 van de 10 'klachten' die voorbij komen hier van missende mb's hebben te maken met een verkeerd ingestelde telefoon.LFFrie schreef:Op 14 juli kreeg ik via sms het bericht dat mijn standaard internetbundel bijna op was. (KPN trouwens) Omdat ik op een camping(Nederland) zat heb ik een EU bundel gekocht(1 Gb) Die ging pas in toen mijn standaardbundel verbruikt zou zijn. De EU bundel ging op 19 juli in. Die is 31 dagen geldig. Die is vandaag 20 augustus geëindigd.Op 1 augustus zou mijn standaardbundel aangevuld moeten zijn, maar dat kon ik niet zien in mijn KPN, omdat mijn EU bundel liep. Nu zegt KPN dat ik ook mijn standaardbundel van augustus ook al verbruikt heb, maar toen liep mijn EU bundel. Mijn standaardbundel is als sneeuw in zon verdwenen. Heeft iemand dit ook soms meegemaakt?