LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De ellende van internationaal mobiel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
justmeGil

De ellende van internationaal mobiel

Ongelezen bericht door justmeGil »

Sinds eind 2009 schijnt er iets veranderd er zijn waardoor je niet meer met iedereen over de hele wereld kunt smsen en bellen.

Eerst had ik dus een KPN abonement, en toen kon ik ineens niet meer met roemenie communiseren, dus toen een vodafone home call prepaid gehaald, was internationaal dus denk nu zit ik goed. Nouuuuu niet dus, want toen kon ik niet meer met de VS en Canada communiseren omdat vodafone en kpn geen contract hebben met de providers daar, ja een paar providers, maar nooit de goede dus. Dus loop nu met 3 mobiele rond en kan nog geen ..... niks.

Is er iemand die een oplossing heeft zodat ik toch gewoon met iedereen weer kan communiseren of is nu het mobiele netwerk om zeep geholpen? Maar krijg de indruk dat het iets nederlands is, want met me sim kaart uit een ander europees land kan ik wel naar de VS en Canada communiseren. En vanuit de VS en Canada kunnen ze ook naar alle 3 mijn telefoons communiseren.

stofzuigertje

Re: De ellende van internationaal mobiel

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

www.medionmobiel.nl van de Aldi werkte wel.
Ook www.lebara.nl of andere te vinden bij www.bellen.com kunt U tijdelijk in Uw Simlockvrije toestel doen.

Gesloten