LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De maat is vol met Telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Metalhead74

De maat is vol met Telfort

Ongelezen bericht door Metalhead74 »

Ik heb op 18 februari een Nokia X6 32gb comes with music gekocht via de webwinkel van Telfort. Ik krijg de telefoon snel geleverd, echter na een half uuurtje begon het apparaat kuren te vertonen met het niet kunnen vinden van het interne geheugen. Telfort klantenservice gebeld, en die vertelde me dat het toestel gewerkt had en dus gerepareerd moest worden. Ik was het daar niet mee eens aangezien het ding gewoon defect in de doos zat, maar de klantenservice was niet te verwurmen. Ik de telefoon opgestuurd en een klacht ingedient dat ik vind dat de telefoon omgeruild moet worden. Dat vond Telfort na 2 weken!!! ook, en stuurde me een pakketzegel toe om de telefoon (die ongerepareerd retour moest komen van de reparatiedienst van Telfort). Er kwam echter geen telefoon retour, en na het indienen van 3 verdere klachten waarop ik geen antwoord kreeg een mailtje gestuurd met dreigen met in gebreke blijven van Telfort kwam reactie. Ik moest de bij mij achtergebleven accesoires naar Telfort sturen en dan zou ik een nieuwe krijgen binnen 2 weken. Daarnaast bood men aan om een te geringe vergoeding te betalen voor het niet kunnen gebruiken van de betaalde diensten.

Natuurlijk duurt dit ook 2 weken, en heb zojuiist de nieuwe telefoon opgehaald, blijkt het een Nokia X6 16gb te zijn die volgens Nokia 200 euro goedkoper is :evil: .

Ik heb gelijk maar weer een klacht ingedient en geëist dat ik binnen 1 week een nieuwe Nokia X6 32GB comes with music geleverd krijg, en anders stap ik naar de rechter om het contract te ontbinden en de door mij betaalde abonnementsgelden en verzendkosten terug te krijgen.

Nu maar eens afwachten wat de reactie gaat zijn, ik bel bewust niet met de klantenservice omdat het A duur is en B ik dan niks op papier heb :twisted:

Ik snap niet dat Telfort zo met zijn klanten omgaat, en heb er geen goed woord voor over. Kan radar hier niet eens wat aandacht aan besteden want ik heb stellig de indruk dat ik niet de enige ben waarbij het zo erg misgaat.

Nebilem

Re: De maat is vol met Telfort

Ongelezen bericht door Nebilem »

dat mag natuurlijk niet. Je betaald in principe voor een ander product. Dus ze moeten het verschil terug betalen of het product alsnog leveren en alle kosten die daaruit komen vergoeden. Ik zou dreigen met geschillencommissie en rechtsbijstand.

Gesloten