LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De meest besproken T- mobile komt met misleidende reclame!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
tino66

Re: De meest besproken T- mobile komt met misleidende reclame!!

Ongelezen bericht door tino66 »

ik ben inmiddels al lang weg bij die gore oplichters(moest het abonnement afkopen)geen bereik,wegvallende gesprekken enz.
Bij vodafone de zelfde problemen(k.s gebeld en kosteloos afgesloten met behoud van nummer).

Lucifer

Ongelezen bericht door Lucifer »

Klopt vodafone is ook slecht.

olienoot

Ongelezen bericht door olienoot »

Heb nog nooit last gehad met VDF. Altijd bereik, en dat terwijl ik toch echt 100 meter van de grens af woon. Van T-Mobile weet ik het niet, nog nooit gehad.

:shock:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Het is afhankelijk van waar je woont. IEDER netwerk heeft plekken waar geen/beperkte dekking is. Ga daar nou niet over lopen zeuren op een forum, daar heeft helemaal niemand wat aan. Uit diverse onderzoeken blijkt dat geen enkele provider een slecht netwerk heeft. Check voordat je je laat aansluiten of je thuis bereik hebt bij die provider. Doe je dat niet, dan moet je later ook niet gaan lopen mekkeren. En al helemaal niet op een forum opmerkingen gaan plaatsen als: Provider X is echt vervelend, want ik heb thuis geen bereik! Dat maakt de provider ook niet tot een oplichtersbende! De discussie lijkt me wel gesloten, tijd voor een slotje!

Gast

Oh sorry, verkeerd geciteerd:

gore oplichters...

Lekker genuanceerd Trudy!

Gast

wat je ook kan doen waneer je een abo of pre payd bij t mobile neemt
postcode check doen dan weet je meteen of je bereik hebt of niet
binnehuis word garantie niet gedekt
op sommige plekken in nl staan weining tot geen zend masten maar dat hoort een verkoper je ook te vertellen
als je echt geeeen bereik hebt kan je je abo of prepayd op zeggen en krijg je je geld terug

Bulletje

Ongelezen bericht door Bulletje »

Niks geen problemen met T Mobile. En misschien moet je die reclame wel een beetje met een korreltje zout nemen :roll: . Bijna iedere provider maakt met reclame met 'nu overal bereikbaar', iedereen die hier op het forum zit weet dat dit simpelweg niet kan.

Naar mijn mening moet je de reclame opvatten alszijnde; ook op vakantie lekker bellen. Maar niet als: 'helemaal in de f*cking nowhere ergens op de oceaan kunnen bellen'. Dit kan ook helemaal niet. Ik zie het dus absoluut niet als misleidende reclame.

Gesloten