Hallo allen,
Mijn zusje heeft een Galaxy 4 s mini met een abbonnement via Deal Direct aangeschaft op 23-04-2015.
Vanaf het moment van bestellen tot nu toe één groot drama!
Bestelling verliep in eerste instantie uiterst moeizaam ( had ze maar niet doorgezet, dan was haar veel ellende bespaart gebleven!)
Toen veel te hoog onverklaarbaar dataverbruik.
Van alles geprobeerd, talloze telfoontjes naar Deal Direct ( Vodafone) waar je van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
Instellingen van de telefoon aangepast, Vodafone winkel bezocht enz. enz. Niets helpt, data verbruik blijft te hoog, dus extra veel kostten.
Tot overmaat van ramp, gaat nu ook het toestel stuk. Verscheidene knoppen, waaronder de Home knop weigeren.
Wij twijfelen inmiddels ook over de echtheid van de telefoon...
Nu is mijn vraag heeft iemand nog ideeën/ tips wat wij kunnen doen? Zoals gezegd de telefoon is nog geen 2 maanden oud en valt al uit elkaar.
Dit is onze laatste hoop.
Alvast bedankt,
Martijn
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dealdirect (Vodafone) 1 groot drama.
Re: Dealdirect (Vodafone) 1 groot drama.
Volgens mij moet je bij Dealdirect zijn, en niet bij Vodafone. Een aangetekende brief (of email met leesbevestiging) versturen waarin je het verhaal uitlegt. Bovendien is de retailer de eerste zes maanden na aankoop verantwoordelijk voor levering van een deugdelijk product en dienen zij het product zonder poespas terug te nemen als het bij normaal gebruik niet functioneert of stuk gaat.
Van sommige Android apps is het bekend dat ze belachelijk veel data slurpen. Dit ligt niet aan de apps, maar aan de bijbehorende reclame. Gratis is immers niet voor niets. Ik weet overigens niet welke dit zijn (heb zelf geen Android toestel).
Van sommige Android apps is het bekend dat ze belachelijk veel data slurpen. Dit ligt niet aan de apps, maar aan de bijbehorende reclame. Gratis is immers niet voor niets. Ik weet overigens niet welke dit zijn (heb zelf geen Android toestel).