LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Debitel-aanbieding van juli

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Esther Verheul

Debitel-aanbieding van juli

Ongelezen bericht door Esther Verheul »

Ik was tot juli een zeer tevrede debitel klant maar helaas ging ik in op een nieuwe aanbieding van hun. Zij boden een abonement aan wat voor mij iets goedkoper uit kwam. Maar nu blijkt die nieuwe sim kaart een ander voltage te hebben dan in mijn oude maar goed werken de telefoon mee kan werken. Gevolg ik ben verplicht een nieuwe telefoon aan te schaffen terwijl nieuwe klanten een gratis telefoon krijgen maar een klant met al 8 jaar een aansluiting moet zelf betalen. In de aanbiedingsfolder is nooit gesproken over de mogelijkheid dat een nieuwe sim kaart niet in een oudere telefoon werkt. Debitel is niet voor reden vatbaar. Ik ben benieuwd hoeveel mensen er ook tegen dit probleem zijn aangelopen. Zo gauw ik kan ben ik weg bij Debitel want zoals zij trouwe klanten behandelen is zeer onbehoorlijk.

tantebee

Re: Debitel-aanbieding van juli

Ongelezen bericht door tantebee »

ester ik begrijp het niet wij worden zelf gebeld voor een verlenging van een abonnement met een gratis telefoon
alleen als je van bepaalde dienstenwil gebruik maken kan dat wel problemen op leveren maar het is mij dan ook weer gelukt om te krijgen wat ik wilde alleen hun site werken niet en aan de telefoon kan het wel een 15 min duren ook hun verkooppunten zijn niet met alles op de hoogte ik hoop dat je een goede oplossing vind groetjes

Gesloten