Ik heb begin aug bij Debitel mijn abonnement verlengt met 2 jaar. Hiervoor werd een aanbieding gedaan om van het netwerk KPN naar Vodafone over te gaan, met daaraan gekoppeld een gratis Nokia 6820.
Echter tot op heden is de Nokia nog steeds niet geleverd en we zijn al 3 maanden verder !!
Ik heb meerdere keren gebeld met de klantenservice en wordt nog steeds aan het lijntje gehouden. Als je wat vraagt hoe of wat kunnen zi niets nakijken omdat alles dan ineens via een andere afdeling gaat. Men is niet bereid om contact te zoeken met de betreffende afdeling om te bekijken wat er mis is gegaan.
Nu heb ik een klachtenbrief naar Debitels gestuurd omdat ik van mening ben dat ze in gebreke blijven met betrekking tot de product levering. Ik heb tevens vermeld dat ik het contract per direct wil laten ontbinden.
Zijn er klanten van Debitel die dit bekend voorkomt? LAat het me even weten.
Ik hou jullie op de hoogte van mijn klachtenbrief.
Ook ik heb een nieuw jaar aboonement afgesloten bij Debitel en daar ben ik niet happy mee.
Ik geloof dat als de naam verandert dat niet ten gunste gaat van de service.
Debitel was vroeger Libertel en daar heb ik nooit problemen mee gehad.
Ik begrijp dat de concurrentie groot is maar de service naar de klant vind ik het belangrijkste
Dit is de laatste keer dat ik bij debitel klant ben.
Zoals ik al schreef heb ik 3 maanden op een gsm gewacht die gratis geleverd zou worden door Debitel. Nu, na een klachtenbrief met de mededeling dat ik het contract wilde laten ontbinden, werd de gsm geleverd. Is er dan steeds een klacht nodig om eea snel geregeld te krijgen? Kennelijk wel, Debitel blijft waardeloos.
Ik geloof dat als de naam verandert dat niet ten gunste gaat van de service.
Debitel was vroeger Libertel en daar heb ik nooit problemen mee gehad.
Ik begrijp dat de concurrentie groot is maar de service naar de klant vind ik het belangrijkste
Dit is de laatste keer dat ik bij debitel klant ben.
Je hebt de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt.
Het oude Libertel en Debitel hebben niks met elkaar te maken.
Libertel is Vodafone geworden.
Het enige wat Debitel met Vodafone heeft is dat Debitel een contract heeft waarmee ze gebruik kunnen maken van het Vodafone netwerk.
Net zoals ze zo'n contract hebben met KPN en Telfort.
Overigens van mijn kant zeker geen klachten over Debitel.
Mijn lesje goed geleerd met Debitel. Helpdeks kan niets zoeken of door verbinden, ( woorde van medewerkster Debitel).
Klacht indienen over rekening worden niet serieus genomen. Als je klacht indient en bedrag terugvorderd wordt je afgesloten. Later wordt je toch weer aangesloten omdat er toch DAAr iet sfout ging. Dan een gevecht want TOCH aanlsuitingskosten betalen. Mooi niet dus. Terugvorderen
Nu een jaar geleden weer klacht omtrent rekeningen krijg geen inz\icht. Bedragen kloppen niet. Sturen Interum Justitia op ijn dak.
Rond uit. Debitel, hef je zelf a.u.b. op.
nou ik heb helemaal geen klachten met debitel vind T-mobile veel moeilijker doet mijn kinderen hebben daar beiden een abonnement en krijgen gekke dingen op hun rekering waar je telkens achteraan kan
Ik kreeg een aanbieding om van KPN naar Vodafone over te stappen. Aangezien ik in het grensgebied met Duitsland woon heb ik geen netwerkdekking met Vodafone. Ik heb de aanbieding binnen de daarvoor gestelde termijn afgewezen, en toch is mijn KPN kaart afgesloten Dit was op 28 oktober. Nu op 17 november kan ik, na vele malen bellen, klachten indienen enz., nog steeds niet bellen, omdat men de nieuwe KPN kaart nog niet geactiveerd heeft.
Bellen levert niets op: op 4-11 kreeg ik de nieuwe kaart, zou op uiterlijk 16 november geactiveerd worden. 16-11 gebeld: gegarandeerd in de loop van de dag activering. Op 17-11 gebeld: activering op 22-11!
Ik wordt dus ook aan het lijntje gehouden!
Heeft iemand tips om dit toch ooit nog goed te krijgen?
debitel geeft opzich niet heel veel problemen, pas als je er speciale dingen mee gaat doen wordt het vervelend. Verlengen of omzetten naar een lagere bundel, officieel geen probleem, maar dat kost maanden bij debitel. kijk maar hier: http://www.telecomvergelijker.nl/thread/6324
dit is een forum waar over alle aanbieder gediscusieerd kan worden.
Het probleem is mij niet geheel duidelijk. Mensen willen een KPN of vodafone abonnement, maar willen deze wel goedkoper krijgen dan de rechtstreekse prijs die KPN of vodafone ervoor vraagt.
Om deze reden of vanwege een zeer scherpe aanbieding met mooie prijzen zoals een playstation sluiten mensen een abonnement af bij een tussenhandel genaamd DEBITEL.
Wat willen jullie nu, alle service van vodafone of KPN maar de prijs van DEBITEL. Dat kan en mag je natuurlijk niet verwachten. Je kiest dus of voor een goede service of voor een goekoop product.
heb precies hetzelfde met debitel.Na verlenging van mijn abbonement 9 weken op mijn nieuwe telefoon moeten wachten.Iedere keer weer afgescheepd worden en doorverbonden en niet worden terug gebeld.Kortom een groot *** bedrijf.
Ik heb in een domme bui toen ik heel snel een telefoon nodig had een 2 jarig abonnement afgesloten debitel90-vodavone ik heb maar 130 belminuten en mag helemaal niets meenemen van wat ik over heb naar de volgende maand.. gevolg de ene maand bel ik heel weinig en velies ik de overige minuten de maand daarop bel ik wat meer (30 min) en stuur ik wat smsjes en is m'n rekening meteen 2 keer zo hoog!!! 46 euro!! Kan toch niet dat je voor belminuten betaalt en ze vervolgends niet op kan maken wanneer je die minuten nodig hebt?? A-sociaal! IK heb meteen m'n abonnement opgezegt.. en ik durf te wedden dat ze aan het einde van de termijn opeens een brief sturen met een abonnement waarin je en je belminuten kan meenemen en een sms bundel krijgt.. let op mijn woorden.. ****** zijn het!! En die klantenservice bestaat volgens mij niet het is gewoon een antwoordapparaat die de top 40 uit 1990 voor je afspeelt.. en dan verwijzen ze je naar www.debitel.nl waar die debielen helemaal niets opzetten.. alleen info die niet relevant is..en overbodig. Ik wil weten wat easy info is.. en wat het inhoud.. om daar nou de halve dag voor uit te trekken om erachter te komen wat het betekent.. kortom debitel zuigt!
ik heb exact het zelfde probleem met dezelfde actie, tot mijn stomme verbazing nam een medew. van debitel op 9 nov. j.l. contact met mij op om te vragen of ik mijn sim al geactiveerd had, waarop ik zei welke sim?
oh, die heeft U nog niet ontvagen, dan ga ik er zorg voor dragen dat deze alsnog aan U word toegezonden! waarop ik zei, nou ik wilde de actie graag annuleren, daarop vroeg hij of ik dit zeker wist! bevestigend zei ik hierop volmondig JA! dit was geen probleem, de vr. medew. zou hiervoor zorg gaan dragen! Wat schets de dag erop mijn verbazing, ligt er ineens een sim op de deurmat met een begeleidend schrijven gedateerd op 9 NOV. Ik meteen de gsm gepakt en bellen naar debitel en maar wachten, 1 uur en 44 min. verder dacht ik laat ik het eens met de vaste tel. proberen en net doen of ik nog geen klant ben en verrek nog geen 5 min. later een vr. medew. aan de lijn, dus alles nog eens uitgelgd en toen kon ik ineens niks meer annuleren!!!! GRR, dus werd ik niet vrolijk van, maar heb de sim nog niet geactiveerd en op 1 dec. nogmaals gebeld om te vragen tot wanneer mijn contract liep, nou zei de vr. medew. tot 28-03 2007, waarop ik zei, nee 2005, want ik heb de actie geannuleerd! dus vroeg ik of ik per 28-03-2005 kon opzeggen, ja dan wel, werd mij verteld!
2 DEC. j.l. debitel belt mij, vr. medew. zegt dat ik echt mijn sim moet activeren, wil ik mobiel bereikbaar blijven, dus weer verteld wat ik al een keer of 3 verteld had en toen kon ik niets meer annuleren want ik was akkoord gegaan, waarop ik hem vertelde dat ze mij hadden verzekerd dat alles eind OKT. in orde zou zijn en dit dus niet het geval was en ik mij dus ook niet genoodzaakt voelde mij aan de overeenkomst te houden, maar zo werkt het dus blijkbaar niet werd mij verteld!
DUS DE GROTE FIRMA'S KUNNEN MAAR LUKRAAK EEN HOOP ONZIN VERTELLEN DIE ZE BLIJKBAAR NIET WAAR KUNNEN MAKEN EN WANNEER JE DAAR DAN ALS GEWONE MAN VAN WILT AFZIEN ZIT JE INEENS AAN EEN CONTRACT, TERWIJL ZIJ DEZE AFSPRAKEN DUS ALS EERSTE GESCHONDEN HEBBEN, MAAR JA ZIJ HEBBEN EEN GROTE FIRMA EN VEEL GELD EN JIJ BENT MAAR EEN NUMMERTJE OP EEN GROTE STAPEL EN HEBT JE AAN EEN CONTRACTJE TE HOUDEN, ZELFS ALS MIJN ZOONTJE VAN 11 VIA E-MAIL OP DE ACTIE GEREAGEERD ZOU HEBBEN ZIT IK ER AAN VAST!!! OPLICHTERS ZIJN HET!
P.S. nu zouden ze mijn toestel ineens wel binnen 5 tot 10 werkdagen laten bezorgen en kon ik een maand gratis abonnement krijgen en zei de vr. medew. tussen ons gezegd;''Ik ben het helemaal met U eens, maar helaas zit U vast aan een contact!'' DUS TOEN VOELDE IK ME PAS ECHT GENAAID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M.vr.gr. Ron, een erg telleurgestelde DEBITEL klant!
Sorry hoor maar ik snap niet dat jullie allemaal dit soort contracten over de telefoon afspreken, je hebt geen bewijs en bevestiging van een telefoongesprek.
Als je een abonnement neemt, ga dan naar een winkel (er zijn er genoeg!!) en laat je goed voorlichten, hier ontvang je ook een contract dat je moet ondertekenen, dit kan je dan goed controleren en navragen als iets niet duidelijk is. En daarnaast kan je altijd terug naar de winkel waar je ook een persoonlijk aanspreekpunt hebt.
Dus advies: NIET telefonisch afsluiten maar altijd in een winkel....