LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Debitel Nieuw Contract

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ben-RmY

Debitel Nieuw Contract

Ongelezen bericht door Ben-RmY »

Hallo allemaal,

er zijn nu heeel erg veel aanbiedingen met een debitel 330 abbo voor 2 jaar... als je wil kan je zo'n abonnement nemen en dan kan je gelijk omlaag naar een debitel BASE voor maar 7,95 per maand... :)!! heb je een gratis nokia 6100/7250 enz enz enz...

gr

remy

ps. als ik wat meer weet post ik het gelijk,..

info

Re: Debitel Nieuw Contract

Ongelezen bericht door info »

Hai Remy,

Ik heb dit even nagekeken op de Debitel site en er zitten toch nog enkele haken en ogen aan. De overstap naar een lager tarief kan pas na 3 maanden, en dan betaal je 25,- euro per 'trede', van 330 naar Base dus 50,- euro. Je hebt dan nu wel geen aansluitkosten, dus dat heft elkaar weer op, maar je moet eerst dus wel 3 maanden 330 betalen, maar daar is de actie nu dat je 3maanden ipv de 330 de 210 betaald. Het toestel kost je dus uiteindelijk:
3x 25.00= 75.00 (3 maanden 210)
50.00 (overstapkosten)
21x7.95 =166.95 (abo. kosten)
----------------------
291.95

Das goedkoop, maar niet echt heel erg denderend. Plus dat je 2 jaar aan Debitel vast zit, das dan toch weer minder...

Mvg.
Info

info

Weet je zeker dat van 330 naar Base maar 2 stappen zijn? Ik tel 210, 150, 90, max, flex en base, dat zijn 6 stappen = €150,-!
ik ben benieuwd

info

Klopt, maar Debitel verdeelt haar abo's maar in 3 stappen (high, medium en low) en je stapt van een 'high' naar een 'low' tarief, dat zijn dus 2 stappen, maar misschien heb ik het verkeerd begrepen...dat zal wel moeten want andersi is inderdaad 291.95 voor een gloednieuwe Nokia 6100/7250 erg voordelig...

Gesloten