| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] debitel wachtrij
-
Alphons
debitel wachtrij
ik probeer al een par dagen de klanten service van debitel te bereiken maar sta aldoor 15 min in de wacht maar er wordt niet opgenomen.
Kan iemand mij vertellen of deze kosten voor het wachten ook doorberekend worden. en weet iemand hoeveel mensen daar bij debitel werken waarschijnlijk niet meer als 3 en die hebben vervolgens op de zelfde tijd allemaal pauze's? de hele dag?
Kan iemand mij vertellen of deze kosten voor het wachten ook doorberekend worden. en weet iemand hoeveel mensen daar bij debitel werken waarschijnlijk niet meer als 3 en die hebben vervolgens op de zelfde tijd allemaal pauze's? de hele dag?
-
Gast
Re: debitel wachtrij
Debitel kent lange wachttijden, volgens mij betaal je zelfs 10 cent per minuut (dit weet ik niet zeker hoor)
Ik heb het 's morgens vroeg een keer geprobeerd, toen was ik er na vijf minuten doorheen. Terwijl ik de dag ervoor na drie kwartier wachten nog steeds niet geholpen was
Ik heb het 's morgens vroeg een keer geprobeerd, toen was ik er na vijf minuten doorheen. Terwijl ik de dag ervoor na drie kwartier wachten nog steeds niet geholpen was
-
alphons
Hiephoi
ik ben er door heen gekomen ik heb nog gevraagd met hoeveel mensen ze aanwezig zijn helaas kreeg ik hier geen antw. op
ik ben er door heen gekomen ik heb nog gevraagd met hoeveel mensen ze aanwezig zijn helaas kreeg ik hier geen antw. op
-
henkjan
probeer het nr. 0800 3324835 succes gewoon geen code invoeren en je krijgt binnen een paar min.een medewerker
-
Gast
ach volgens mij is het normaal !!!
ik wacht me soms ook een ongeluk bij mijn provider (orange)
maar ja ik hoef ze niet zo vaak te bellen dus maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit ...
ik wacht me soms ook een ongeluk bij mijn provider (orange)
maar ja ik hoef ze niet zo vaak te bellen dus maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit ...
-
Knuffelbeer
Het bellen van de debitel klantenservice kost je slechts 1 ct per minuut vanaf een vast tpestel. De beste tijden om te bellen is 's morgens tussen half 10 en 11 uur of aan het begin van de middag.
Ik ben overigens een hele tevreden debitel klant, en als er eens iets is, dan word ik prima geholpen, zowel in de winkel als aan de telefoon.
Ik ben overigens een hele tevreden debitel klant, en als er eens iets is, dan word ik prima geholpen, zowel in de winkel als aan de telefoon.
-
Alphons
Gelukkig heb ik ze ook bijna nooit nodig en ik weet dat als je een probleem hebt sneller op internet kan kijken dan dat je naar de klantenservice belt.
Weet iemand toevallig of je ook betaalt als je in de wacht staat.
Weet iemand toevallig of je ook betaalt als je in de wacht staat.
-
debitelklant
Heb vandaag 15 minuten zitten wachten voordat ik een medewerker aan de
lijn kreeg. Werd door de medewerker behandeld alsof je een sukkel bent.
Het antwoord dat je krijgt is : Het is zo .. zo .. zoo en daarmee BASTA.
vervolgens zegt ze dan nog, BELT U DAARVOOR de helpdesk ?
en als je antwoord: Ja want het is mij niet duidelijk en dat je door hun dan beduveld voelt, dan krijg je nog als antwoord: DAn dient u maar een klacht in.
Dat is dan ook geregeld, tegelijk met de opzegging per einde contractdatum !
lijn kreeg. Werd door de medewerker behandeld alsof je een sukkel bent.
Het antwoord dat je krijgt is : Het is zo .. zo .. zoo en daarmee BASTA.
vervolgens zegt ze dan nog, BELT U DAARVOOR de helpdesk ?
en als je antwoord: Ja want het is mij niet duidelijk en dat je door hun dan beduveld voelt, dan krijg je nog als antwoord: DAn dient u maar een klacht in.
Dat is dan ook geregeld, tegelijk met de opzegging per einde contractdatum !
Mits je geen medewerker van debitel bent denk ik dat je een van de weinig tevreden klanten bent. Ik heb het jammer genoeg ook gehad en blij dat ik eindelijk van dit oplichtersbedrijf af ben.Ik ben overigens een hele tevreden debitel klant, en als er eens iets is, dan word ik prima geholpen, zowel in de winkel als aan de telefoon.
Dat de wachttijd lang is is vrij normaal voor debitel. Ik heb het een keer gehad toen ik mijn simkaart verloren was. heb ik snel met een ander nummer gebeld, 1,5 uur in de wacht gestaan en vervolgens bleek op mijn rekening dat er in die 1,5 uur voor €40,00 verbeld was naar het buitenland. Vervolgens heb ik weer gebeld om het verhaal uit te leggen. Ik werd gewoon afgesnauwd met de mededeling : "als u eerder gebeld had had u ook deze kosten niet gehad".
Daar moest ik het mee doen.
***-bedrijf.
-
Gast
omdat je iemand niet face to face te woord staat maar via de telefoon worden dingen vaak anders uitgelegd dan bedoeld ...dus ga gewoon naar een service winkel daar krijg je zeer goed en aardig advies !! of ga kijken op de site van debitel !! ik ben zelf al 3 jr klant bij debitel en heb nog nooit problemen gehad maar volgens mij zijn ergenissen bij elke provider aan de orde vande dag !!!
maar goed laten we maar zegge er zijn ergere dingen in deze wereld ..
maar goed laten we maar zegge er zijn ergere dingen in deze wereld ..
Ik weet niet naar welk filiaal jij altijd gaat, maar mijn ervaringen met de winkels zijn ronduit ***. Ongeinteresseerd personeel die alleen goed zijn in afkatten en het niet verlenen van service.omdat je iemand niet face to face te woord staat maar via de telefoon worden dingen vaak anders uitgelegd dan bedoeld ...dus ga gewoon naar een service winkel daar krijg je zeer goed en aardig advies
Het klopt dat er bij elke provider wel eens iets mis is, alleen komt het debitel vele malen vaker voor. Ik ken dan ook geen mensen persoonlijk die tevreden zijn over debitel.ik ben zelf al 3 jr klant bij debitel en heb nog nooit problemen gehad maar volgens mij zijn ergenissen bij elke provider aan de orde vande dag
Maar goed je gaat natuurlijk niet je werkgever afkraken. Of wel Gast!!
Ik moet je voor een keer gelijk geven.maar goed laten we maar zegge er zijn ergere dingen in deze wereld
Hm..lijkt me wel, je gebruikt toch de openstaande lijn. Volgens mij doen ze dit btw expres om wat extra geld te kunnen innen...Weet iemand toevallig of je ook betaalt als je in de wacht staat.