LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Defecte smartphone garantie Tele2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
sunniva.brunings
Contacteer:

Defecte smartphone garantie Tele2

Ongelezen bericht door sunniva.brunings »

Gefrustreerd. Dat ben ik.
Zoveel problemen met mijn telefoon. Hij heeft mankementen en ik zit echt met mijn handen in het haar omdat zowel Tele2 als Samsung alleen maar willen repareren.
Ik heb echt van alles geprobeerd. In de 7 maanden dat ik klant ben bij Tele2 hebben ze 3 keer mijn telefoon (Galaxy S7) 'gerepareerd'. Elke keer werkt hij even maar dan begint de ellende weer van voren af aan. Mijn accu wordt zo heet dat hij zéér onprettig is om vast te houden, laat staan te bedienen!
Het idiote is, is dat bijna elke medewerker die ik hierover spreek beaamt dat die klacht regelmatig te horen is. Ik zou dan denken als firma, dat je je klanten dat een nieuw toestel zou geven. Mooi niet. Ik mag hem wéér opsturen en dan ben ik hem wéér een week kwijt.
Nu heb ik 3 dagen geleden weer een software update gehad. En nu is bellen een probleem. Naast dat hij steeds heel erg warm wordt, wordt het soms ineens stil en wordt de verbinding verbroken. Ook duurt het langer dan normaal dat er een verbinding wordt gelegd.
Na net een halfuur aan de telefoon gezeten te hebben met Tele2, wordt dit uitgezocht over een periode van 3 werkdagen. Nu is het vrijdag... Tot die tijd sowieso een slecht werkende telefoon.
Na deze ervaring heb ik besloten om volgende keer dus maar een Apple iPhone te nemen. Klanten van Apple worden ook véél beter behandeld. Mijn vriendin haar iPhone had een defect. Ook zij zit bij Tele2. Echter is zij naar de Apple Store gegaan. Daar hebben ze haar telefoon onderzocht en kreeg ze na een week een nieuwe telefoon! En dit soort berichten hoor ik vaker.
Ik vind het jammer. De service die aangeboden wordt en die ik afneem (vaste telefonie, internet en mobiel) is dik in orde.
De service bij een ondeugdelijk toestel is gewoonweg slecht.
Het is wel duidelijk dat mijn toestel niet na behoren werkt. En ik wordt maar op één manier geholpen: het toestel te laten repareren voor de 4e keer in bijna 8 maanden. De enige manier hoe ik iets kan afdwingen is met behulp van een geschillencommissie waar kosten aan verbonden zijn. Maar dat Tele2 het zover wilt laten komen bij relatief nieuwe klanten, vind ik op zijn zachts gezegd schokkend.
Ik vind het zéér klantonvriendelijk!
Wie heeft een soortgelijk probleem?

Nijogeth

Re: Defecte smartphone garantie Tele2

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Een hete accu heeft met gebruik te maken, niet met de telefoon. Als u langere tijd een stroomintensieve app gebruikt, wordt de accu snel heet. Bij snelladen wordt de accu ook heet. Dit is gewoon hoe een Lithiumbatterij werkt.

Wat betreft de softwareupdate, dat is vanuit Samsung. Als er problemen zijn, dan zul je dit duidelijk moeten maken, zodat zij een update kunnen uitbrengen die de problemen oplost.

PatrickStorks

Ongelezen bericht door PatrickStorks »

weet iemand waar ik heb beste een klacht kan in dienen over mijn kapotte galaxy S7?

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Bij de verkoper.

Gesloten