| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Defekte mobiel binnen twee jaar
Defekte mobiel binnen twee jaar
Mijn mobiel, een Sony Ericsson K750i, ging in juni van de ene op de andere minuut kapot. De joystick ging niet meer van boven naar beneden, ik kon niet meer terug in het menu en de 7,8 en 9 weigerden dienst. Heb hem uit en weer aangezet, zonder resultaat. Doordat ik een verzekering had afgesloten bij de aankoop werden de reparatiekosten vergoed. De eigen bijdrage van €25,- heb ik geweigerd te betalen daar bij het leenmobieltje, wat een Nokia was, geen gebruiksaanwijzing zat, de accu leeg was en de verkeerde headset was bijgeleverd, slechte service dus. Het mobieltje is 6 november twee jaar oud.
Re: Defekte mobiel binnen twee jaar
De telefoon is probleemloos gerepareerd en u kreeg ook nog een leentoestel aangeboden. Lijkt mij geen slechte service.slechte service dus
U bent ontevreden over het feit dat de batterij van uw leentoestel leeg was en er een verkeerde headset bij geleverd werd.
Allereerst is een headset bij een leentoestel helemaal niet standaard. Daarnaast is het heel goed mogelijk dat de batterij van een leentoestel leeg is. Als toestellen lang in de kast liggen, loopt de batterij nu eenmaal leeg. Ik vind het vrij onredelijk die € 25,- niet te betalen, alleen omdat u de batterij van het leentoestel op moest laden.