LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] delta verwijderen van zenders

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Brian44

delta verwijderen van zenders

Ongelezen bericht door Brian44 »

goede avond,
ik heb een vraag, ik heb tv via delta tv en deze heeft nu een aantal zenders verwijderd uit het pakket.
nu heb ik een standaard pakket zonder digitale tv en heb hier ook geen behoefte aan om dit nu te veranderen.
de vraag is dus of een leverancier zomaar iets mag veranderen zonder een nieuw pakket aan te bieden.
navraag heeft dus als antwoordt " er wordt geen compensatie gedaan ook al zijn er minder zenders dan aangegeven in het pakket ".

helaas is het niet mogelijk om naar een andere kabel provider te gaan aangezien delta de enige is die " recht heeft op deze kabel ".

mvg
B

bokkel

Re: delta verwijderen van zenders

Ongelezen bericht door bokkel »

Het NIET verwijderen van die zenders betekent meestal extra kosten die verhaald moeten worden op de consument. Is dat misschien wat je wil?

Brian44

Ongelezen bericht door Brian44 »

Hoe bedoel je dat ?

B

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Brian44 schreef:goede avond,
ik heb een vraag, ik heb tv via delta tv en deze heeft nu een aantal zenders verwijderd uit het pakket.
nu heb ik een standaard pakket zonder digitale tv en heb hier ook geen behoefte aan om dit nu te veranderen.
de vraag is dus of een leverancier zomaar iets mag veranderen zonder een nieuw pakket aan te bieden.
navraag heeft dus als antwoordt " er wordt geen compensatie gedaan ook al zijn er minder zenders dan aangegeven in het pakket ".

helaas is het niet mogelijk om naar een andere kabel provider te gaan aangezien delta de enige is die " recht heeft op deze kabel ".

mvg
B
Ja dat mogen ze, aangezien de oude programmaraden + achterliggende wetgeving zijn verdwenen, en er enkel een digitaal basispakket is vastgelegd. (dat moet "divers" zijn, en bestaan uit 30 kanalen.) En 1 analoog kanaal op de kabel, neemt de ruimte in van 8 à 10 digitale kanalen. Dus door het aantal analoge kanalen te verschralen, kunnen ze de digitale kijkers veel meer bieden. En iedereen in Nederland kan digitale TV kijken, hetzij via een (glasvezel/coax)kabel, of via Digitenne via de ether.

bokkel

Ongelezen bericht door bokkel »

En zenders vragen geld van de kabelmaatschappij om vanaf de kabel beluisterd te kunnen worden. TV zenders vragen inderdaad absurde prijzen, radiozenders minder, maar toch. en sommige commerciele zenders willen dan ineens wat meer per aansluiting. En dat willen de consumenten ook niet. Veranderen van zenderaanbod dan maar..En ja dat mag, en nee, het levert jou echt geen schade op.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Als je volledig vrij wilt zijn moet je een schotelantenne ophangen. Dan haal je een vracht aan Free to Air zenders uit de lucht. Helemaal voor noppes.

Gesloten