LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Diefstal beltegoed T-mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
gerdiver

Diefstal beltegoed T-mobile

Ongelezen bericht door gerdiver »

T-mobile stuurde mij in september een Email met de mededeling dat mijn GSM abonnement "Flex"niet langer ondersteund werd. Ik kon een aantrekkelijk nieuw abonnement krijgen voor een gunstge prijs.
Het Stel Samen & Stel Bij abonnement. Ik ben akkoord gegaan echter bij activering van het nieuwe abonnement vorige week was mijn beltegoed van 240,00 Euro verdwenen.
Contact met T-mobile leverde alleen de reacties, sorry niets aan te doen, pech gehad, U heeft toch een fijn nieuw abonnement op.
Leuk na 15 jaar klant geweest te zijn. Heeft iemand soortgelijke ervaringen met T mobile??
Voor de liefhebber: een kopie van de chat met de helpdesk is bijgevoegd.

atesli

Re: Diefstal beltegoed T-mobile

Ongelezen bericht door atesli »

Als je even de moeite had genomen om de zoek funktie te gebruiken dan had je nog 225 reakties hierover gevonden.
Er is door Radar enz onderzoek naar gedaan en T-Mobile mag dit doen.

Veel plezier met het doorlezen van alle reakties.

tijger1

Ongelezen bericht door tijger1 »

Na september helemaal niets over de kwestie gelezen of gehoord? Onbegrijpelijk.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

tijger1 schreef:Na september helemaal niets over de kwestie gelezen of gehoord? Onbegrijpelijk.

waarom, de wet staat aan de kant van T Mobile , binnenkort Telecom ?

tijger1

@har06

Dat de Ts daar niets over gehoord, gelezen of gezien heeft, is onbegrijpelijk. Heeft niets met de wet van doen.

Har06

tijger1 schreef:@har06

Dat de Ts daar niets over gehoord, gelezen of gezien heeft, is onbegrijpelijk. Heeft niets met de wet van doen.
Natuurlijk kan dat, Ts heeft eenvoudig een nieuw lijntje geplaatst, laat de moderator z,n werk maar doen Tiger :roll:

tijger1

Har06 schreef:

Natuurlijk kan dat, Ts heeft eenvoudig een nieuw lijntje geplaatst, laat de moderator z,n werk maar doen Tiger :roll:
Waar heeft u het nu over?

Har06

tijger1 schreef:
Har06 schreef:

Waar heeft u het nu over?
Tiger is toch geen moderator en hoeft Ts niet te corrigeren , tres simplement :roll:

Gesloten