| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Discriminatie van Vodafone
-
cydekoning
Discriminatie van Vodafone
We hebben als groepje dienstdoende analisten van het AMC een prepaidtelefoon die elk weekend rouleert. Soms is het nodig de telefoon door te schakelen naar het mobiele nummer van een collega. Nu blijkt (na vele telefoontjes verder met de klantenservice) dat doorschakelen bij prepaid NIET mogelijk is. Het waarom kon de medewerker van Vodafone mij niet verklaren. Waarom zou een prepaid toestel hier geen recht op hebben>>>>>>>>>>>>>>Pure discriminatie dus!
Re: Discriminatie van Vodafone
kun jij je daar echt niks bij voorstellen? Pre paid.... en dan doorschakelen naar een 0900 nr waarbij je eerste 10tje al weg is voordat je nog maar een bandje hebt gehad!
Ik denk dat het AMC gewoon een abbo moet nemen! En wat als je wordt opgeroepen en de prepaid kaart is leeg?
Ik denk dat het AMC gewoon een abbo moet nemen! En wat als je wordt opgeroepen en de prepaid kaart is leeg?
Waarom zou je doorschakelen als die telefoon rouleert ?die elk weekend rouleert. Soms is het nodig de telefoon door te schakelen naar het mobiele nummer van een collega.
Mwoa, de bovenliggende vraag moet natuurlijk zijn waarom een grote werkgever als het AMC medewerkers met een consumenten prepaid toestelletje laat werken, en niet met een product uit de zakelijke portefeuille van Vodafone, waar dit soort wensen prima mee in te willigen zijn. En die moet jij stellen aan je werkgever, niet aan Vodafone. Die kunnen geen gedachten lezen oid, en hebben dus geen flauw benul dat dit aangeschafte prepaidpakket, zakelijk ge/(mis)bruikt wordt.cydekoning schreef:We hebben als groepje dienstdoende analisten van het AMC een prepaidtelefoon die elk weekend rouleert. Soms is het nodig de telefoon door te schakelen naar het mobiele nummer van een collega. Nu blijkt (na vele telefoontjes verder met de klantenservice) dat doorschakelen bij prepaid NIET mogelijk is. Het waarom kon de medewerker van Vodafone mij niet verklaren. Waarom zou een prepaid toestel hier geen recht op hebben>>>>>>>>>>>>>>Pure discriminatie dus!
en getuige je houding ben je geen analist. En als de telefoon al rouleert dan liep je dus veel eerder tegen dit probleem aan. En een prepaid komt niet door de keuring van de SO dus mijn mening is dat je niet eens voor het AMC werkt.
Doe normaal, da's al gek genoeg.
Doe normaal, da's al gek genoeg.