LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] draadloos philips

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
bakker

draadloos philips

Ongelezen bericht door bakker »

hallo.
dacht ik koop een mooie draadloze telefoon.na zoeken.een philips onis 200 vox gekocht.Nu mijn grootste nachtmerrie.
Het antw.app. werkt niet goed via de handset en een beller kan maar 7 keer overlaten gaan anders krijgen ze te horen
"toets RCcode"in.Al 6 weken ter reparatie geweest. mijn vriendin blijkt hem ook gehad te hebben .ook met veel problemen.Dit jaar is de verkoop toegenomen.Zijn er nog meer met problemen?? groeten bakker

mar50

Re: draadloos philips

Ongelezen bericht door mar50 »

ja na iets meer als een jaar valt het scherm weg en dan ben je afgewerkt
en philips houd zich van de domme.
die zeggen laat maar onderzoeken bij janssen in eindhoven
eigenlijk zou phillips eens aangepakt moeten worden want srvice ho maar

vanrossumj

Ongelezen bericht door vanrossumj »

Ook ik was in het bezit van een philips onis toestel. Al binnen een jaar traden de volgende problemen op. Zeer regelmatig viel de verbinding tussen het basisstation en de telefoon weg. Ook was het binnen een jaar niet meer mogelijk om de telefoon aan te zetten/ op te nemen dmv de groene knop. Volgens philips kwam dit nooit voor. Als ik echter op internet kijk, zie ik deze klacht toch heel regelmatig. Voor mij dus nooit geen philips meer. [/u]

svs72

Ongelezen bericht door svs72 »

ik heb zelf een gewone onis 200 gehad en deze werkt nog zonder problemen,die meneer van rossum ,als u zegt nooit geen philips meer ,wat wilt u dan voor merk ? siemens en merken als profoon staan op veel forums ook niet te boek als goed ,ook veel klachten,de draaischijf telefoon is dat wat voor U. gr.svs

vanrossumj

Ongelezen bericht door vanrossumj »

Ik heb nu ongeveer 2 maanden geleden een draadloze telefoon gekocht bij LIDL. Deze functioneerd naar volle tevredenheid. Zo goed heeft mijn Onis nooit gewerkt. En dit voor een derde van de prijs!

svs72

Ongelezen bericht door svs72 »

nou praten we over topkwaliteit ,een dect telefoon van de lidl ,wat na 2 maanden nog steeds goed werkt ,het klinkt of je verbaasd bent ,het lijkt me een gelukstreffer wat voor merk het ook is, ik wil wedden met 70% kans dat ik je gesprekken met een digitale decoder kan afluisteren,zo goed zijn deze namelijk niet beveiligd ook al is het dect.

gr,svs

sunny

Ongelezen bericht door sunny »

Ook ik heb een onis vox telefoon (incl antwoordapparaat) gekocht. Na meerdere reparaties en vervangen van handset, heb ik naar de winkelier toe aangegeven dat ik geen Philips telefoon meer wil en dat zij maar moeten zorgen dat ik voor hetzelfde geld (bijna 200 euro) een ander merk uit moet kunnen zoeken.
Nu willen ze me wel een ander merk aanbieden maar voor 99 euro want voor die prijs wordt dezelfde Philips telefoon nu verkocht!!!!!!!!!!!!!!
Daar wil ik niet mee akkoord gaan, maar heb ik enige poot om op te staan??????????

gabybos

Ongelezen bericht door gabybos »

waarom schuif je alles op de winkelier af ,het is niet de winkelier die voor alle schade moet opdraaien,philips de fabrikant is de grootste geldverdiener van het apparaat ,ik weet niet hoe lang geleden je de philips hebt gekocht ,maar de winkelier hoeft na 6 maanden alleen maar te zorgen voor de reparaties en hoeft echt geen volledige aankoopbedragen te vergoeden.laat staan dat ze alles maar vergoeden.

sunny

Ongelezen bericht door sunny »

Ik heb bij de betreffende winkelier gekocht, omdat ze altijd de service bieden dat als er iets aan de hand is zij het voor je oplossen met de fabrikant!

harryvbos

Ongelezen bericht door harryvbos »

als een fabrikant 1 jaar garantie geeft wat je van te voren weet ,kun je niet verwachten dat de winkel jouw een paar jaar garantie moet geven

Gesloten