U kunt zich voorstellen dat naarmate deze ellende door bleef gaan ik ontzettend pissig werd en nu ik vandaag dan eindelijk – na eerst mijn telefoon 3 keer heb moeten laten repareren zonder resultaat- een ‘nieuw’ toestel had ontvangen van HTC zag ik dat het scherm los zit! (Zie foto, je kijkt zo in de binnenkant vd telefoon) Ik ben nu dus echt ontzettend woest en ben er helemaal klaar mee.
Ik heb het ding net een half jaar en ik heb er niks als ellende mee gehad! Ik kocht dit toestel voor mijn bedrijf en als gevolg ben ik nu constant onbereikbaar en betaal ik mijn telefoonrekening voor niets! En dan heb ik nog niets gezegd over de uren dat ik vrij moest nemen van mijn werk om thuis te gaan zitten wachten tot het ding weer eens opgehaald werd. En dan heb ik ook nog niets gezegd over de ontiechelijk trage service van dit bedrijf, het is echt om te janken!!
Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik dit kloteding ooit heb aangeschaft en ik heb een aantal hele boze mailtjes de deur uit gedaan. Uiteraard, gezien de slechte service tot op heden heb ik er weinig vertrouwen in dat ze mijn probleem eindelijk eens op gaan lossen, maar ik laat het er niet bij zitten en ga net zo lang door met mailen tot ik een telefoon heb die wél werkt! Daar heb ik immers veel geld voor betaald.