In Augustus 2018 heb ik een verhuizing aangevraagd voor 2 abonnementen welke tot 24 September actief zouden zijn bij T-Mobile.
Op 24 September keurig op de hoogte gebracht door Vodafone middels een SMS bericht. Eind van de dag van beide iPhones de Vodafone simkaart geplaatst en gewacht op signaal. Die kwam niet.... Zelfs vandaag nog niet, 8 dagen verder! (02-10-'18).
Op dinsdagmorgen 8:00uur heb ik telefonisch contact gehad met de servicedienst. Daar bleek duidelijk dat er een fout was gemaakt met het verhuizen. Die fout zou worden hersteld en later die dag zou ik een keer beide iPhones moeten uitschakelen en inschakelen. Ook zou ik een notificatie ontvangen per e-mail. Beide bleek onjuist; Geen signaal, geen e-mail bericht.
Dezelfde dag (eind van de middag) wederom telefonisch contact. Zelfde verhaal, maar mogelijk dat dit 'morgen' pas zou worden.
Zo kan ik afgelopen 8 dagen het beste omschrijven; copy/paste van wat hierboven staat. Ik wordt aan het lijntje gehouden! Het laatste contact van afgelopen zaterdag was met de belofte dat ik zondag of uiterlijk maandag gebeld zou worden... Loze beloftes... De telefonisten vinden het allemaal 'erg vervelend' en zijn blij dat ik begripvol ben dat 'zij er niets aan kunnen doen'. Maar er wordt totaal geen actie ondernomen. Het is waardeloos, reeds 8 dagen zijn 2 personen totaal niet bereikbaar. Niet voor prive en niet voor het werk. De service en de houding van Vodafone is dermate onder de maat, dat ik mijzelf inmiddels afvraag hoe het überhaupt nog mogelijk is dat deze firma bestaat. Het is een trieste vertoning..... Wees gewaarschuwd.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Drama verhuizen en nummerbehoud Vodafone
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Drama verhuizen en nummerbehoud Vodafone
Dit is geen review site maar een forum heb je ook nog een vraag?hama153 schreef: ↑02 okt 2018 17:27In Augustus 2018 heb ik een verhuizing aangevraagd voor 2 abonnementen welke tot 24 September actief zouden zijn bij T-Mobile.
Op 24 September keurig op de hoogte gebracht door Vodafone middels een SMS bericht. Eind van de dag van beide iPhones de Vodafone simkaart geplaatst en gewacht op signaal. Die kwam niet.... Zelfs vandaag nog niet, 8 dagen verder! (02-10-'18).
Op dinsdagmorgen 8:00uur heb ik telefonisch contact gehad met de servicedienst. Daar bleek duidelijk dat er een fout was gemaakt met het verhuizen. Die fout zou worden hersteld en later die dag zou ik een keer beide iPhones moeten uitschakelen en inschakelen. Ook zou ik een notificatie ontvangen per e-mail. Beide bleek onjuist; Geen signaal, geen e-mail bericht.
Dezelfde dag (eind van de middag) wederom telefonisch contact. Zelfde verhaal, maar mogelijk dat dit 'morgen' pas zou worden.
Zo kan ik afgelopen 8 dagen het beste omschrijven; copy/paste van wat hierboven staat. Ik wordt aan het lijntje gehouden! Het laatste contact van afgelopen zaterdag was met de belofte dat ik zondag of uiterlijk maandag gebeld zou worden... Loze beloftes... De telefonisten vinden het allemaal 'erg vervelend' en zijn blij dat ik begripvol ben dat 'zij er niets aan kunnen doen'. Maar er wordt totaal geen actie ondernomen. Het is waardeloos, reeds 8 dagen zijn 2 personen totaal niet bereikbaar. Niet voor prive en niet voor het werk. De service en de houding van Vodafone is dermate onder de maat, dat ik mijzelf inmiddels afvraag hoe het überhaupt nog mogelijk is dat deze firma bestaat. Het is een trieste vertoning..... Wees gewaarschuwd.
Re: Drama verhuizen en nummerbehoud Vodafone
Vraag is niet verplicht!sylvesterb schreef: ↑03 okt 2018 19:15Dit is geen review site maar een forum heb je ook nog een vraag?hama153 schreef: ↑02 okt 2018 17:27In Augustus 2018 heb ik een verhuizing aangevraagd voor 2 abonnementen welke tot 24 September actief zouden zijn bij T-Mobile.
Op 24 September keurig op de hoogte gebracht door Vodafone middels een SMS bericht. Eind van de dag van beide iPhones de Vodafone simkaart geplaatst en gewacht op signaal. Die kwam niet.... Zelfs vandaag nog niet, 8 dagen verder! (02-10-'18).
Op dinsdagmorgen 8:00uur heb ik telefonisch contact gehad met de servicedienst. Daar bleek duidelijk dat er een fout was gemaakt met het verhuizen. Die fout zou worden hersteld en later die dag zou ik een keer beide iPhones moeten uitschakelen en inschakelen. Ook zou ik een notificatie ontvangen per e-mail. Beide bleek onjuist; Geen signaal, geen e-mail bericht.
Dezelfde dag (eind van de middag) wederom telefonisch contact. Zelfde verhaal, maar mogelijk dat dit 'morgen' pas zou worden.
Zo kan ik afgelopen 8 dagen het beste omschrijven; copy/paste van wat hierboven staat. Ik wordt aan het lijntje gehouden! Het laatste contact van afgelopen zaterdag was met de belofte dat ik zondag of uiterlijk maandag gebeld zou worden... Loze beloftes... De telefonisten vinden het allemaal 'erg vervelend' en zijn blij dat ik begripvol ben dat 'zij er niets aan kunnen doen'. Maar er wordt totaal geen actie ondernomen. Het is waardeloos, reeds 8 dagen zijn 2 personen totaal niet bereikbaar. Niet voor prive en niet voor het werk. De service en de houding van Vodafone is dermate onder de maat, dat ik mijzelf inmiddels afvraag hoe het überhaupt nog mogelijk is dat deze firma bestaat. Het is een trieste vertoning..... Wees gewaarschuwd.